سایت اصلی دانشگاه
نقشه سایت
عضویت/ورود اعضاء
ارتباط با ما
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۰ شهريور
دوباره تلاش كنيد
EN
!!!b1!!!
!!!b1!!!
معرفي معاونت
معرفي معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي
معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي
مديران زيرمجموعه
كاركنان
معرفي معاونين آموزشي پيشين
واحدها
مدیریت امور آموزشی
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي
گروه هدايت استعدادهاي درخشان
دفتر پذیرش دانشجویان غیرایرانی
مديريت آموزش هاي الكترونيكي و آزاد
امور مالي
آئين نامه ها
معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي
مديريت امور آموزشي
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي- مطالعات و برنامه ريزي آموزشي
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي- نظارت و ارزيابي
دفتر پذيرش دانشجويان بين المللي
گروه هدايت استعدادهاي درخشان
مديريت آموزش هاي الكترونيكي و آزاد
همه آيين نامه ها
فرم ها
مدیریت امور آموزشی
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي
فرم عضویت بنیاد حامیان دانشگاه اصفهان
ميز خدمت
ميز خدمت اعضاي هيات علمي
ميز خدمت دانشجويان
اعلام زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید (اشتباه انتخاب رشته) مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان سال 1400
اعلام زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید (اشتباه انتخاب رشته) مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان سال 1400
با تبریک قبولی و آرزوی موفقیت در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان، به اطلاع میرساند مراحل ثبت نام به شرح زیر میباشد:
پذیرفته شدگان در مراکز آموزش عالی خوانسار و شهرضا لازم است به آدرس اینترنتی مراکز مذکور مراجعه و بر اساس دستورالعمل مربوطه اقدام نمایند. (مرکز آموزش عالی شهرضا به آدرس
https://shr.ui.ac.ir
و خوانسار به آدرس
https://khc.ui.ac.ir
)
زمان ثبت نام پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان متعاقباً اعلام خواهد شد.
1. مطالعه دستورالعمل و راهنمای ثبت نام (دستورالعمل را از
اینجا
و راهنمای ثبت نام را از
اینجا
دریافت دارید.)
دریافت فرم های موردنیاز برای ثبت نام
2. ثبت نام غیرحضوری:
مراجعه به آدرس
https://golestan.ui.ac.ir/home
صرفأ از تاریخ
1400/08/25
لغایت
1400/08/26
و ثبت نام غیرحضوری با نام کاربری :
کدداوطلبی u001
و گذرواژه:
کدملی
3. تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه دانشجویان پسر:
دانشجو در صورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم آن را اسکن و بارگذاری نماید. در غیراین صورت با مراجعه به سامانه
https://services.epolice.ir
برای دریافت برگه درخواست معافیت تحصیلی اقدام نماید (
راهنمای سامانه
) یا در صورت وجود هر گونه مشکل در سامانه فوق برگه درخواست معافیت تحصیلی را از سامانه گلستان (طبق راهنمای ثبت نام) پرینت، به پلیس+10 شهر محل سکونت خود مراجعه (به همراه داشتن کپی کارت ملی و کپی آخرین مدرک تحصیلی یا نامه ابطال معافیت تحصیلی مقطع قبلی الزامی است) و پس از دریافت مدرک موقت معافیت تحصیلی از پلیس+10 آن را به عنوان مدرک نظام وظیفه بارگذاری نماید. به عبارت دیگر دانشجو باید مدرک اخذ شده از پلیس+10 (و نه درخواست معافیت تحصیلی اخذ شده از سامانه گلستان) را بارگذاری نماید.
4. کارنامه سلامت جسم و روان
را پس از مراجعه به دو آدرس زیر و ثبت نام و تکمیل پرسشنامه، کارنامه دریافت نموده و بارگذاری نمایند. (هر دو کارنامه بایستی بارگذاری شود.)
https://portal.saorg.ir/mentalhealth
(سلامت روان)
https://portal.saorg.ir/physicalhealth
(سلامت جسم)
5. ارسال اصل مدارک برای تشکیل پرونده فیزیکی:
1-5)
فرم مشخصات که از سامانه گلستان پرینت گرفته شده است.
2-5)
اصل یا گواهی موقت مدرک دوره کاردانی برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته
3-5)
اصل یا گواهی موقت مدرک دوره کارشناسی
:
√
پذیرفتهشدگانی که به دلائلی قادر به ارائه مدرک کارشناسی نمیباشند، نسبت به تکمیل "فرم شماره 2" و "فرم شماره 3" (که از قسمت "فرم های موردنیاز" در صفحه اطلاعیه ثبت نام قابل دستیابی است.) اقدام و پس از تکمیل آنها، نسبت به بارگذاری اقدام نمایند.
√
دانشجویان دارای تعهد خدمت به آموزش و پرورش در صورت عدم ارائه اصل مدرک موظف به تکمیل فرم تعهد فرهنگیان میباشند.
4-5)
فرم افتتاح حساب بانک تجارت
(لازم است امضا دانشجو اصل بوده و کپی گرفته نشود. نیازی به مراجعه به بانک تجارت نبوده و تکمیل فرم کافی است.)
تذکرات مهم:
1-
عودت اصل مدرک تحصیلی تا پایان تحصیلات امکانپذیر نیست. از این رو توصیه میشود پذیرفتهشدگان گرامی "
کپی
" و "
کپی برابر اصل
" آن را تهیه و نزد خود نگهدارند.
2-
با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا، دانشجویان (ساکن شهر اصفهان یا شهرهای دیگر) بایستی بعد از اتمام ثبت نام غیرحضوری، مدارک اعلام شده را
حداکثر تا 1400/09/06
به صورت پیشتاز یا ویژه به آدرس زیر
ارسال و از مراجعه حضوری
اکیدأ
خودداری نمایند.
اصفهان، میدان آزادی، خیابان هزار جریب، حوزه معاونت آموزشی، اداره پذیرش، کد پستی 73441-81746
تاریخ:
1400/08/24
تعداد بازدید:
1906
منبع:
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه اصفهان
می باشد.
اتوماسیون اداری
سامانه آموزشی (گلستان)
سامانه پژوهشی (نگین)
پست الکترونیکی
راهنمای تلفن
Powered by
Dorsa
Portal