سایت اصلی دانشگاه
نقشه سایت
عضویت/ورود اعضاء
ارتباط با ما
۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۸ خرداد
دوباره تلاش كنيد
EN
!!!b1!!!
!!!b1!!!
معرفي معاونت
معرفي معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي
معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي
مديران زيرمجموعه
كاركنان
معرفي معاونين آموزشي پيشين
واحدها
مدیریت امور آموزشی
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي
گروه هدايت استعدادهاي درخشان
دفتر پذیرش دانشجویان غیرایرانی
مديريت آموزش هاي الكترونيكي و آزاد
امور مالي
آئين نامه ها
معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي
مديريت امور آموزشي
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي- مطالعات و برنامه ريزي آموزشي
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي- نظارت و ارزيابي
دفتر پذيرش دانشجويان بين المللي
گروه هدايت استعدادهاي درخشان
مديريت آموزش هاي الكترونيكي و آزاد
همه آيين نامه ها
فرم ها
مديريت امور آموزشي
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي
فرم عضویت بنیاد حامیان دانشگاه اصفهان
ميز خدمت
ميز خدمت اعضاي هيات علمي
ميز خدمت دانشجويان
سامانه صدور و ارسال مدرك به صورت اينترنتي و پستي راه اندازي گرديد
با عنايت الهي و همكاري بين دانشگاه اصفهان و اداره پست استان اصفهان در سال تلاش مضاعف، همت مضاعف سامانه صدور و ارسال مدرك به درب منازل از طريق پست ويژه راه اندازي گرديد...
با عنايت الهي و همكاري بين دانشگاه اصفهان و اداره پست استان اصفهان در سال تلاش مضاعف، همت مضاعف سامانه صدور و ارسال مدرك به درب منازل از طريق پست ويژه راه اندازي گرديد. در اين طرح كه بيش از سه ماه از مرحله طراحي تا مرحله اجرا به طول انجاميد ، از ديدگاه كرامت انساني جهت تكريم ارباب رجوع و رفاه دانش آموختگان تمهيدات لازم در نظر گرفته شد تا اين عزيزان بتوانند بدون مراجعه حضوري در دانشگاه اصفهان از هر نقطه كشور درخواست مدرك را از طريق اينترنت ارسال نمايند. ... و بعد از اتمام مراحل صدور مدرك، مدرك خود را توسط پست ويژه درب منزل دريافت نمايند.
فوائد طرح
1. لبيكي به پيام سال 89 مقام معظم رهبري مبني بر همت مضاعف و تلاش مضاعف 2. قدمي در راه اهداف دولت الكترونيك بر داشتن 3. حذف مسافرتهاي بين شهري 4. حذف خطرات جاني مسافرتها 5. صرفه جويي در هزينه سفرها و اقامت در شهر اصفهان 6. عدم گرفتن مرخصي و از كار بيكار شدن و از محل كار به شهر اصفهان سفر كردن 7.برداشته شدن استرسهاي روحي و رواني 8. كوتاه شدن زمان صدور و مهلت دريافت مدرك
مراحل صدور و ارسال مدرك دانشگاهي
1. فرم صدور مدرك كه در انتهاي اين صفحه قابل دسترسي است؛ كامل گردد. لازم به ذكر است پر كردن موارد ستاره دار الزامي است. 2. پس از بررسي و تاييد كارشناس مربوطه، با كدملي و رمز انتخابي به سايت مراجعه و نتيجه بررسي پرونده را ملاحظه نماييد. 3 .مدارك خواسته شده را جهت تكميل پرونده ارسال نماييد. (از طريق پست يا ايميل و نمابر) 4 .در صورت كامل بودن مدارك دكمه پيگيري مراحل نهايي صدور مدرك را كليك نماييد. 5. هزينه هاي اعلام شده را به صورت اينترنتي (با كارت شتاب) پرداخت نماييد. لازم به ذكر است براي پرداخت الكترونيكي رمز دوم كارت بايد فعال باشد. براي فعال سازي رمز دوم به يكي از دستگاههاي خود پرداز بانكها مراجعه فرمائيد. 6 .مدارك دانشگاهي پس از گذراندن مراحل نهايي، به درب منزل فرد درخواست كننده و درصورت نبودن به شخص يا اشخاصي كه از جانب وي وكالت دارند تحويل داده مي شود. 7 . در صورت عدم دريافت مدرك پا شماره تلفن هاي 03117932273 و 03117932278 و 03117932279 اداره دانش آموختگان دانشگاه اصفهان تماس حاصل نماييد. 8. پس از اطمينان از ارسال مدارك توسط دانشگاه و عدم دريافت آن، با تلفن 03112179000 اداره پست مركزي استان اصفهان قسمت پست ويژه تماس حاصل فرماييد. 8. در صورت نياز به ارتباط و داشتن هرگونه سوال مي توانيد از طريق پست الكترونيكي grd-office@staf.ui.ac.ir اقدام نماييد. از همكاري شما سپاسگزاريم. [url=http://academics.ui.ac.ir/post]
درخواست صدور مدرك
[/url] [url=http://academics.ui.ac.ir/post/RequestDoc.php]
پيگيري مراحل نهايي صدور مدرك
[/url]
تاریخ:
1389/10/26
تعداد بازدید:
74517
منبع:
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه اصفهان
می باشد.
اتوماسیون اداری
سامانه آموزشی (گلستان)
سامانه پژوهشی (نگین)
پست الکترونیکی
راهنمای تلفن
Powered by
Dorsa
Portal