سال ۱۴۰۴، سرمایه گذاری برای تولید
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان
  • 1404/04/10 - 12:52
  • - تعداد بازدید: 1571
  • - تعداد بازدیدکننده: 1417
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZG2

اعلام نتیجه اولیه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان برای سال تحصیلی 1405-1404

پیرو فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان برای سال تحصیلی 1405-1404 و بررسی پرونده متقاضیان واجدشرایط توسط گروه های آموزشی، نتیجه اولیه پذیرش مطابق با لینک زیر اعلام می گردد. دفتر استعدادهای درخشان ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان عزیز، موارد مهم زیر را به اطلاع می رساند:

1- نتیجه پذیرش به صورت اولیه و غیرقطعی است و پذیرش اولیه در این مرحله هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نمی کند. بدیهی است قطعی شدن پذیرش منوط به تایید نهایی پذیرش توسط سازمان سنجش آموزش کشور است و احراز صلاحیت عمومی دانشجویان ضروری است.

2- پذیرفته شدگان در صورت قبولی در یک دانشگاه دیگر (چه از طریق کنکور یا از طریق پذیرش بدون آزمون) و تمایل به انصراف از پذیرش در دانشگاه اصفهان، حداکثر تا 48 ساعت بعد از اعلام نتیجه کنکور کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش، فرم انصراف را طبق دستورالعمل مربوطه (ذکر شده در فرم) تکمیل و از طریق آدرس ایمیل متقاضی که در زمان ثبت نام در سامانه گلستان درج شده، به آدرس ایمیل estedad@dean.ui.ac.ir ارسال و تاییدیه وصول ایمیل دریافت نمایید. تمام عواقب ناشی از عدم انصراف در زمان مقرر به عهده شخص متقاضی است و دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه اصفهان در این زمینه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

3- شایان ذکر است پس از پایان مهلت انصراف، مشخصات پذیرش تمام پذیرفته شدگانی که انصراف نداده اند در پرتال سازمان سنجش ثبت خواهد شد.

4- جایگزینی داوطلبان ذخیره پس از اتمام زمان انصراف (شهریورماه) انجام خواهد شد و نتیجه به صورت تلفنی به افراد جایگزین اطلاع رسانی می‌گردد.

5- نحوه و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی استعدادهای درخشان، در شهریورماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد و پذیرفته شدگان ملزم هستند اخبار مربوط به ثبت نام را از طریق پایگاه فوق پیگیری و در موعد مقرر نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام فرمایند. لازم بذکر است اطلاع رسانی از طریق پایگاه اطلاع رسانی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواهد بود و معاونت آموزشی دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی از سایر مبادی ندارد.

6- پذیرفته شدگانی که تا تاریخ 06/31/1404 در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل نشوند، لغو پذیرش خواهند شد.

۷- متقاضیانی که در طول شش نیمسال تحصیلی در دوره کارشناسی دانش­آموخته می­شوند، لازم است مجددا گواهی رتبه تا پایان نیمسال ششم (دانش آموختگی) را مطابق با مفاد ماده 5 آئین نامه ارائه نمایند.

8- امکان ادامه تحصیل دانش­آموختگان دانشگاه فرهنگیان قبل از ثبت پذیرش در پرتال از معاونت برنامه ­ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش استعلام خواهد شد و در صورت دریافت پاسخ منفی استعلام یا عدم دریافت پاسخ از معاونت فوق ­الذکر، پذیرش متقاضی لغو خواهد شد (مطابق با بند 13 دستورالعمل اجرایی سازمان سنجش آموزش  کشور).

 

دریافت فرم انصراف 

 

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبر : 952
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب