۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

پالایش

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
سوالات متداول نام پرسشگر
1 1- در چه شرایطی دانشجو از دانشگاه اخراج می‌شود؟ 1- در چه شرایطی دانشجو از دانشگاه اخراج می‌شود؟ مدیر سایت
در تمام مقطع تحصیلی در صورتی که تحصیل دانشجو در سنوات مجاز مشخص شده در آیین‌نامه به اتمام نرسد، اخراج اتمام سنوات مجاز تحصیلی خواهد شد. علاوه بر آن:
دانشجوی مقطع کارشناسی در صورت سه ترم مشروطی (متوالی یا متناوب) و در مقطع کارشناسی ارشد در صورت دو ترم مشروطی (متوالی یا متناوب) اخراج – مشروطی خواهد شد.
در مقطع دکتری در صورتی که بعد از دو نوبت شرکت در آزمون جامع و یا حداکثر تا پایان نیم‌سال پنجم در آزمون جامع نمره قبولی کسب نشود، اخراج خواهد شد.
2 2- سنوات مجاز تحصیل در هر مقطع چند نیم‌سال می‌باشد؟ 2- سنوات مجاز تحصیل در هر مقطع چند نیم‌سال می‌باشد؟ مدیر سایت
مقطع کارشناسی 10 ترم- مقطع کارشناسی ارشد 6 ترم و مقطع دکتری 10 ترم
در صورت عدم فارغ‌التحصیلی در سنوات مجاز تحصیلی، دانشجو برای ادامه تحصیل باید در پیشخوان مشکلات آموزشی، درخواست بازگشت به تحصیل نماید و دانشجویان پسر با توجه به اتمام اعتبار معافیت تحصیلی، از سازمان نظام وظیفه ناجا پیگیر تمدید معافیت خود باشد.
3 3- مراحل درخواست سنوات ارفاقی به چه صورتی است و چند ترم مقدور می‌باشد؟ 3- مراحل درخواست سنوات ارفاقی به چه صورتی است و چند ترم مقدور می‌باشد؟
دانشجویی که سنوات نظام وظیفه ایشان به اتمام رسیده است باید در پیشخوان سامانه گلستان درخواست سنوات ارفاقی نماید و در صورت صدور رای کمیسیون موارد خاص، با مراجعه به اداره پذیرش، نامه درخواست تمدید معافیت تحصیلی را تحویل گرفته و به پلیس +10 مراجعه نماید.
4 4- تفاوت اخراج و انصراف برای دانشجویی که قصد کنکور مجدد دارد، چیست؟ 4- تفاوت اخراج و انصراف برای دانشجویی که قصد کنکور مجدد دارد، چیست؟
دانشجویی که از معافیت تحصیلی استفاده می‌کند، در صورت اخراج اجازه ادامه تحصیل ندارد و باید به نظام وظیفه مراجعه نماید. ولی اگر یک بار بار انصراف داده باشد، تا یک سال از تاریخ انصراف فرصت دارد که به نظام وظیفه مراجعه کند. در صورت قبولی در دانشگاه در یک سال مذکور، ثبت نام ایشان بلامانع است. برای سایر دانشجویان تفاوتی ندارد و می‌توانند مجدد در کنکور ثبت نام نماید.
5 5- دانشجویانی که در دانشگاه‌ها با شرایط خاص مانند فرهنگیان یا امام صادق پذیرفته می‌شوند، باید انصراف بدهند ؟ 5- دانشجویانی که در دانشگاه‌ها با شرایط خاص مانند فرهنگیان یا امام صادق پذیرفته می‌شوند، باید انصراف بدهند ؟
نیازی به انصراف نیست همانند دانشجوی انتقالی اقدام خواهد شد.
<<   <  1  >   >>  
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
E-mail: education[at]dean.ui.ac.ir
تلفن: 03137932282-03137932281
Powered by DorsaPortal