ارتباط با ما
ورود اعضاء
نقشه سایت
سایت اصلی دانشگاه
دوباره تلاش كنيد
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ دي
FR
AR
EN
!!!b1!!!
!!!b1!!!
آیین نامه ها
فرم ها
تقویم آموزشی
دانشجویان برتر
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
اداره خدمات رایانه ای- کارشناسی ارشد- فرآیندهای آموزشی
|
پالایش
از
تا
جستجو
گروه
اداره خدمات رایانه ای- کارشناسی ارشد- فرآیندهای آموزشی
مرتب شود با
الويت نمايش
تيتر سوال
نام و نام خانوادگي پرسشگر
جواب سوال
به صورت
صعودي
نزولي
ثبت سوال جديد
تعداد موارد یافت شده :
3
تعداد موارد یافت شده ی امروز:
0
سوالات متداول
نام پرسشگر
1
1- شرایط اخذ درس به شیوه معرفی به استاد چیست؟
1- شرایط اخذ درس به شیوه معرفی به استاد چیست؟
دانشجوی کارشناسی ارشد،
فقط یکبار
در طول تحصیل با احراز تمام شرایط زیر می تواند یک درس نظری را به صورت معرفی به استاد اخذ نماید:
- درس را قبلاً اخذ کرده و موفق به کسب نمره قبولی نشده باشد.
- تنها دروس باقیمانده از واحدهای آموزشی دانشجو باشد (در ترم مورد درخواست هیچ درس دیگری نداشته باشد).
- درس در آن نیمسال ارائه نشده باشد.
2
2- دانشجو چگونه میتواند درخواست درس به شیوه معرفی به استاد بدهد؟
2- دانشجو چگونه میتواند درخواست درس به شیوه معرفی به استاد بدهد؟
دانشجو در زمان مشخص شده در تقویم تفصیلی، از طریق سامانه گلستان، سربرگ پیشخوان خدمت، منوی اخذ درس به شیوه معرفی به استاد را انتخاب و با ایجاد درخواست جدید و ثبت شماره درس، درخواست خود را تأیید و ارسال نماید تا پس از موافقت گروه آموزشی و تأیید استاد مربوطه، درس پس از ثبت نهایی نمرات آن نیمسال ثبت گردد.
3
3- دریافت گواهی اشتغال به تحصیل چگونه می باشد؟
3- دریافت گواهی اشتغال به تحصیل چگونه می باشد؟
دانشجو با مراجعه به سامانه گلستان، سربرگ پیشخوان خدمت میتواند درخواست گواهی اشتغال به تحصیل بدهد و پس از تأیید، گواهی را پرینت نموده و یا ذخیره نماید.
<<
<
1
>
>>
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه اصفهان
می باشد.
Powered by
Dorsa
Portal