۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

پالایش

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
سوالات متداول نام پرسشگر
1 1- حداکثرسنوات مجاز تحصیلی برای دوره دکتری تخصصی چند نیمسال است؟ 1- حداکثرسنوات مجاز تحصیلی برای دوره دکتری تخصصی چند نیمسال است؟
دانشجوی دکتری دانشگاه اصفهان در حال حاضر از10 نیمسال سنوات رایگان برخوردار است.
2 2- در صورتی که دانشجو در سنوات مجاز تحصیلی نتواند از پایان نامه خود دفاع و دانش آموخته گردد چه باید انجام دهد؟ 2- در صورتی که دانشجو در سنوات مجاز تحصیلی نتواند از پایان نامه خود دفاع و دانش آموخته گردد چه باید انجام دهد؟
در این گونه شرایط دانشجو موظف است قبل از شروع انتخاب واحد ترم 11 درخواست تمدید سنوات بدهد.
مسیر درخواست: از طریق سامانه گلستان، سربرگ پیشخوان خدمت درخواست ادامه تحصیل برای دانشجویان اتمام سنوات را درج نماید و فرم مربوط به تایید استاد راهنما و مستندات خواسته شده را پیوست نماید تا درخواست ایجاد شده پس از تایید استاد راهنما، گروه آموزشی مربوطه به اداره آموزش ارجاع شود. درخواست پس از طرح در کمیته منتخب آموزشی و یا کمیسیون موارد خاص دانشگاه رای آن به دانشجو اعلام می گردد.
3 3- در چه شرایطی دانشجویان دوره دکتری از ادامه تحصیل محروم می گردد؟ 3- در چه شرایطی دانشجویان دوره دکتری از ادامه تحصیل محروم می گردد؟
شرایط محرومیت از تحصیل دانشجوی دوره دکتری
- درصورت اتمام سنوات مجاز، امکان تحصیل درآن دوره از دانشجو سلب می شود.
- ثبت نام و انتخاب واحد در هر نیمسال تحصیلی الزامی است و عدم ثبت نام دانشجو در هر نیمسال تحصیلی، به منزله انصراف وی از تحصیل است و امکان ادامه تحصیل از دانشجو سلب می شود.
- عدم کسب نمره حداقل 16 در آزمون جامع
<<   <  1  >   >>  
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
E-mail: education[at]dean.ui.ac.ir
تلفن: 03137932282-03137932281
Powered by DorsaPortal