۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

پالایش

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
سوالات متداول نام پرسشگر
1 1- نحوه انتخاب استاد راهنما چگونه است:؟ 1- نحوه انتخاب استاد راهنما چگونه است:؟
برای انتخاب استاد راهنما دانشجو باید از طریق پیشخوان خدمت درخواست خود را به مدیر گروه آموزشی مربوطه ارسال نماید.
2 2- مهلت تصویب پروپوزال چه زمانی است؟ 2- مهلت تصویب پروپوزال چه زمانی است؟
دانشجویان دکتری بعد از قبولی در آزمون جامع می بایست پروپوزال خود را به تصویب برسانند.
3 3- ثبت موضوع و اساتید پایان نامه در سامانه گلستان چگونه است؟ 3- ثبت موضوع و اساتید پایان نامه در سامانه گلستان چگونه است؟
دانشجوی دکتری لازم است از طریق پیشخوان خدمت، منوی تصویب پروپوزال وفعالیتهای آموزشی و پژوهشی اقدام به واردنمودن اطلاعات پروپوزال خود نماید.
4 4- آیا پس از گذراندن آزمون جامع و قبل از دفاع از پایان نامه دکتری نیاز به انتخاب واحد وجود دارد؟ 4- آیا پس از گذراندن آزمون جامع و قبل از دفاع از پایان نامه دکتری نیاز به انتخاب واحد وجود دارد؟
پس از موفقیت در ارزیابی جامع پژوهشی، اخذ واحد پایان نامه در هر نیمسال تحصیلی تا زمان دفاع الزامی است.
5 5- آیا نمره پایان نامه در میانگین کل دانشجو محاسبه می شود؟ 5- آیا نمره پایان نامه در میانگین کل دانشجو محاسبه می شود؟
خیر
6 6- ملاک دانش آموختگی در دوره دکتری چیست؟ 6- ملاک دانش آموختگی در دوره دکتری چیست؟
ملاک دانش آموختگی در شیوه آموزشی پژوهشی، گذراندن کلیه واحدهای درسی دوره، بامیانگین کل حداقل 16،  موفقیت در آزمون جامع و دفاع از پایان نامه دکتری می باشد.
7 7- دانشجو چگونه می تواند درخواست دفاع بدهد؟ 7- دانشجو چگونه می تواند درخواست دفاع بدهد؟
دانشجو لازم است در سامانه گلستان، سربرگ پیشخوان خدمت، درخواست دفاع را ثبت و پس از تایید، اقدام به هماهنگی جهت برگزاری جلسه دفاع خود بنماید.
8 8- آیا تاریخ دفاع در پیشخوان مجوز دفاع توسط دانشجو ثبت می گردد؟ 8- آیا تاریخ دفاع در پیشخوان مجوز دفاع توسط دانشجو ثبت می گردد؟
خیر، دانشجو نمی تواند تاریخ و ساعت دفاع را ثبت نماید.، تاریخ دفاع توسط مدیر گروه آموزشی مربوطه ثبت می گردد.
9 9- استاد راهنما در کدام مرحله درخواست دفاع دانشجو را تایید می‌کند؟ 9- استاد راهنما در کدام مرحله درخواست دفاع دانشجو را تایید می‌کند؟
درخواست دفاع دانشجو پس از ثبت در سیستم گلستان به کارتابل کارشناس آموزشی گروه مربوطه ارجاع میشود و پس از تایید کارشناس به کارتابل استاد راهنمامی‌رسد.
10 10- دانشجو حداقل زمان ماندگار بعد از تصویب پروپوزال برای انجام دفاع از پایان نامه می¬تواند اقدام نماید؟ 10- دانشجو حداقل زمان ماندگار بعد از تصویب پروپوزال برای انجام دفاع از پایان نامه می¬تواند اقدام نماید؟
با گذشت حداقل 18 ماه از زمان تصویب پروپوزال دانشجو در دانشکده دانشجو می تواند برای انجام دفاع اقدام نماید.
11 11- درصورتی که پیشنهادیه(پروپوزال) دانشجو تصویب نشده باشد نیاز به انتخاب واحد در هر ترم می باشد؟ 11- درصورتی که پیشنهادیه(پروپوزال) دانشجو تصویب نشده باشد نیاز به انتخاب واحد در هر ترم می باشد؟
بله دانشجو موظف است وضعیت تحصیل خود را با ثبت "وضع در حال تصویب" مشخص نماید، در غیر اینصورت به دلیل عدم مراجعه محروم از تحصیل خواهد شد.
12 12- آیا پس از تصویب پروپوزال تا قبل از دفاع نیاز به انتخاب واحد می باشد؟ 12- آیا پس از تصویب پروپوزال تا قبل از دفاع نیاز به انتخاب واحد می باشد؟
دانشجو پس از تصویب پیشنهادیه و تا زمانی که از رساله خود دفاع نکرده است موظف است در هر نیمسال پایان نامه را انتخاب نماید، در غیر اینصورت به دلیل عدم مراجعه محروم از تحصیل خواهد شد.
<<   <  1  >   >>  
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
E-mail: education[at]dean.ui.ac.ir
تلفن: 03137932282-03137932281
Powered by DorsaPortal