۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

پالایش

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
سوالات متداول نام پرسشگر
1 1- آیا پذیرفته‌شدگانی که موفق به اخذ مدرک دیپلم خود تا تاریخ 1400/06/31 نشده‌اند، اجازه ثبت نام دارند؟ 1- آیا پذیرفته‌شدگانی که موفق به اخذ مدرک دیپلم خود تا تاریخ 1400/06/31 نشده‌اند، اجازه ثبت نام دارند؟
خیر. تاریخ فراغت از تحصیل پذیرفته‌شده باید 1400/06/31 باشد. در صورتی که نامه از اداره آموزش و پرورش به دانشگاه اصفهان ارائه شود که در صورت موفقیت در آزمون‌های دی‌ماه، تاریخ فارغ‌التحصیلی را به 1400/06/31 تغییر خواهند داد، می‌توانند ثبت نام نمایند تا برای نیم‌سال 2-1400 مدارک خود را تکمیل نماید.
در غیر این صورت دانشجو پس از اصلاح تاریخ فراغت از تحصیل به قبل از 1400/06/31، با مراجعه به اداره پذیرش دانشگاه اصفهان برای نیم‌سال 2-1400 ثبت نام نماید. برای این دانشجویان نیم‌سال 1-1400 مرخصی تحصیلی در نظر گرفته می‌شود.
در صورتی که هیچ از راه‌های فوق امکان‌پذیر نباشد، این دسته از پذیرفته‌شدگان فقط می‌توانند در دانشگاهی ثبت نام نمایند که پذیرش آنان در نیمسال دوم می‌باشد.
2 2- در صورت بروز مشکل خطا یا قطعی در سامانه‌های استعلام مربوط به آموزش و پرورش چه اقدامی انجام شود؟ 2- در صورت بروز مشکل خطا یا قطعی در سامانه‌های استعلام مربوط به آموزش و پرورش چه اقدامی انجام شود؟
نیازی به تماس یا مراجعه به دانشگاه اصفهان نیست. با توجه به شبانه‌روزی بودن سامانه‌ها، در زمان‌های مناسب‌تری مراجعه و تلاش نمایید.
3 3- پذیرفته‌شدگانی که به دلیل انصراف یا اخراج، مدرک آنان در دانشگاه قبلی است چه اقدامی باید انجام دهند؟ 3- پذیرفته‌شدگانی که به دلیل انصراف یا اخراج، مدرک آنان در دانشگاه قبلی است چه اقدامی باید انجام دهند؟
پذیرفته‌شدگان می‌توانند با کپی مدارک ثبت نام نمایند یا در صورت داشتن حکم انصراف و فرم دانشجویان انصرافی موجود در قسمت فرم‌های مورد نیاز، ثبت نام خود را به اتمام برسانند. سپس درخواست خود را با ذکر شماره دانشجویی و نام دانشگاه قبلی به ایمیل اداره پذیرش ارسال تا درآن اداره نسبت به مکاتبه درخواست مدرک اقدام شود. به این منظور لازم است دانشجو با دانشگاه قبلی خود تسویه حساب نموده باشد.
4 4- آیا پذیرفته‌شدگانی که در دوره روزانه قبول شده‌اند در صورت عدم ثبت نام برای کنکور سال آینده محروم خواهند شد؟ 4- آیا پذیرفته‌شدگانی که در دوره روزانه قبول شده‌اند در صورت عدم ثبت نام برای کنکور سال آینده محروم خواهند شد؟
در صورت قبول شدن در دوره روزانه حتی اگر ثبت نام هم نکرده باشند یک سال از دوره روزانه محروم شده و فقط می‌توانند در دوره‌های شهریه پرداز ثبت نام نمایند.
5 5- آیا پذیرفته‌شدگانی که قبلاً در مقطع کارشناسی دوره روزانه فارغ‌التحصیل شده‌اند می‌توانند، مجدداً در دوره روزانه شرکت کنند؟ 5- آیا پذیرفته‌شدگانی که قبلاً در مقطع کارشناسی دوره روزانه فارغ‌التحصیل شده‌اند می‌توانند، مجدداً در دوره روزانه شرکت کنند؟
طبق ماده 5 آیین‌نامه جامع آموزشی، تحصیل در دوره روزانه در هر مقطعی یک بار امکان‌پذیر است. در صورت قبولی باید شهریه با تعرفه نوبت دوم پرداخت نمایند.
6 6- پذیرفته‌شدگانی که قبلاً در دوره روزانه فارغ‌التحصیل یا اخراج شده یا انصراف داده‌اند، اگر درخواست تطبیق نمرات را دارند چه اقدامی باید انجام دهند؟ 6- پذیرفته‌شدگانی که قبلاً در دوره روزانه فارغ‌التحصیل یا اخراج شده یا انصراف داده‌اند، اگر درخواست تطبیق نمرات را دارند چه اقدامی باید انجام دهند؟
ریزنمرات را از دانشگاه قبلی درخواست و در سامانه سجاد وزرات عتف آموزش رایگان خود را لغو نمایند. در صورت ارائه نامه لغو تعهد سجاد با شرایط اعلام شده در شیوه‌نامه تطبیق، نمرات بررسی و تطبیق خواهد شد.
7 7- پذیرفته‌شدگانی که قبلاً در دوره شبانه فارغ‌التحصیل یا اخراج شده یا انصراف داده‌اند، اگر درخواست تطبیق نمرات را دارند چه اقدامی باید انجام دهند؟ 7- پذیرفته‌شدگانی که قبلاً در دوره شبانه فارغ‌التحصیل یا اخراج شده یا انصراف داده‌اند، اگر درخواست تطبیق نمرات را دارند چه اقدامی باید انجام دهند؟
درخواست خود را به ایمیل اداره پذیرش ارسال نمایند تا مکاتبه با دانشگاه قبلی صورت گیرد. به این منظور اعلام نام دانشگاه قبلی و رشته الزامی است. تطبیق فقط در صورتی مقدور است که با شرایط شیوه نامه تطبیق بارگذاری شده در سایت معاونت آموزشی مطابقت داشته باشد.
8 8- آیا در ترم اول مرخصی یا حذف ترم امکان‌پذیر است؟ 8- آیا در ترم اول مرخصی یا حذف ترم امکان‌پذیر است؟
دانشجوی کارشناسی می‌تواند از دو ترم مرخصی با احتساب در کل دوران تحصیل خود استفاده نماید. به این منظور لازم است در ترم اول بعد از ثبت نام، درخواست خود را در سامانه گلستان پیشخوان مشکلات آموزشی ثبت نماید و در صورت موافقت گروه آموزشی اقدام خواهد شد.
9 9- آیا میهمانی در ترم اول امکان‌پذیر است؟ 9- آیا میهمانی در ترم اول امکان‌پذیر است؟
با توجه به آیین‌نامه نقل و انتقال میهمانی بدو قبولی ممنوع است. دانشجویان متقاضی میهمانی باید درخواست میهمانی خود را در اردیبهشت‌ماه در سامانه سجاد ثبت نمایند.
10 10- در صورتی که بعد از اعلام کارنامه سبز، درخواست تغییر اولویت به اولویت‌های بعدی را داشته باشم به کجا مراجعه نمایم؟ 10- در صورتی که بعد از اعلام کارنامه سبز، درخواست تغییر اولویت به اولویت‌های بعدی را داشته باشم به کجا مراجعه نمایم؟
در اسرع وقت به سایت سازمان سنجش مراجعه و درخواست خود را به آن سازمان ارائه نمایید. تغییر اولویت توسط دانشگاه مقدور نمی‌باشد.
11 11- آیا دانشگاه اصفهان دانشجو با سوابق تحصیلی می‌پذیرد؟ 11- آیا دانشگاه اصفهان دانشجو با سوابق تحصیلی می‌پذیرد؟
تنها رشته سوابق تحصیلی دانشگاه اصفهان، رشته زبان‌ و ادبیات ارمنی است. محل تحصیل سایر رشته‌های بدون آزمون در مراکز آموزش عالی شهرضا یا خوانسار است. برای اطلاع از لیست رشته‌های سوابق تحصیلی، به دفترچه ثبت نام پذیرش با سوابق تحصیلی مراجعه نمایید.
12 12- آیا دانشگاه اصفهان تکمیل ظرفیت اعلام خواهد کرد؟ 12- آیا دانشگاه اصفهان تکمیل ظرفیت اعلام خواهد کرد؟
با توجه به تکمیل بودن کلیه رشته‌های دانشگاه اصفهان، تکمیل ظرفیت ندارد.
13 13- برای دریافت برنامه دروس هشت ترمی رشته خود به کجا مراجعه نمایم؟ 13- برای دریافت برنامه دروس هشت ترمی رشته خود به کجا مراجعه نمایم؟
به سایت گروه آموزشی مربوطه یا با کارشناس مربوطه خود مراجعه نمایید.
14 14- علت دریافت فرم حساب بانک تجارت چیست؟ 14- علت دریافت فرم حساب بانک تجارت چیست؟
با توجه به اینکه کارت دانشجویی دانشگاه اصفهان دو منظوره بوده و کارت بانکی هم می‌باشد، لازم است فرم مربوطه تکمیل و برای ادامه روند افتتاح حساب در مراحل بعدی در طول سال به بانک تجارت مراجعه شود.
15 15- در صورتی که در بانک تجارت حساب داشته باشیم، آیا نیاز به تکمیل فرم است؟ 15- در صورتی که در بانک تجارت حساب داشته باشیم، آیا نیاز به تکمیل فرم است؟
بله
16 16- آیا دانشجویان ورودی جدید حذف و اضافه دارند؟ 16- آیا دانشجویان ورودی جدید حذف و اضافه دارند؟
با توجه به انتخاب واحد فیکسه برای نودانشجویان حذف و اضافه وجود نخواهد داشت.
17 17- در صورتی که مدارک فیزیکی خود را ارسال نکنم، آیا ثبت نام قطعی خواهد شد؟ 17- در صورتی که مدارک فیزیکی خود را ارسال نکنم، آیا ثبت نام قطعی خواهد شد؟
در صورت عدم ارسال مدارک فیزیکی در ترم دوم اجازه انتخاب واحد نخواهید داشت و در صورت وجود ایراد در مدارک، قبولی شما لغو خواهد شد.
18 18- کلاس‌های پذیرفته‌شدگان مراکز آموزش عالی شهرضا و خوانسار در کجا تشکیل می‌شود؟ 18- کلاس‌های پذیرفته‌شدگان مراکز آموزش عالی شهرضا و خوانسار در کجا تشکیل می‌شود؟
کلاس‌های پذیرفته‌شدگان مراکز آموزش عالی شهرضا و خوانسار در شهرهای مذکور می‌باشد. ولی مدرک فارغ‌التحصیلی آنان را دانشگاه اصفهان صادر خواهد کرد.
19 19- پذیرفته‌شدگانی که در حین خدمت سربازی در دانشگاه اصفهان قبول می‌شوند، برای کارهای ترخیص باید به کجا مراجعه نمایند؟ 19- پذیرفته‌شدگانی که در حین خدمت سربازی در دانشگاه اصفهان قبول می‌شوند، برای کارهای ترخیص باید به کجا مراجعه نمایند؟
به سامانه نظام وظیفه مراجعه و درخواست معافیت تحصیلی را ثبت نمایند تا ترخیص در سامانه مربوطه ثبت شود. پس از ارسال پیامک در سامانه، حضوری به حوزه نظام وظیفه مراجعه نمایند.
21 آیا با دریافت شماره دانشجویی ثبت نام غیرحضوری تکمیل شده است؟ آیا با دریافت شماره دانشجویی ثبت نام غیرحضوری تکمیل شده است؟ یاسین محمودی برام
خیر
<<   <  1 2  >   >>  
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
E-mail: education[at]dean.ui.ac.ir
تلفن: 03137932282-03137932281
Powered by DorsaPortal