۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

پالایش

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
سوالات متداول نام پرسشگر
1 1- آیا تغییر رشته وانتقال در مقطع کارشناسی ارشد امکان‌پذیر است؟ 1- آیا تغییر رشته وانتقال در مقطع کارشناسی ارشد امکان‌پذیر است؟
خیر، طبق آیین‌نامه جامع آموزشی تغییر رشته و انتقال در مقطع کارشناسی ارشد ممنوع است.
2 2- پذیرفته‌شدگانی که درخواست تغییر اولویت قبولی خود را دارند، باید چه اقدامی انجام دهند؟ 2- پذیرفته‌شدگانی که درخواست تغییر اولویت قبولی خود را دارند، باید چه اقدامی انجام دهند؟
بعد از اعلام نتایج به سایت سازمان سنجش مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند. نیازی به مراجعه حضوری به سازمان یا پیگیری از دانشگاه محل قبولی نیست. سازمان سنجش بعد از بررسی درخواست، نتیجه را به ایمیل متقاضی ارسال خواهد نمود.
3 3- آیا پذیرفته‌شدگان برای تغییر اولویت در دانشگاه اصفهان یا دانشگاه مورد تقاضا می‌توانند درخواست بدهند؟ 3- آیا پذیرفته‌شدگان برای تغییر اولویت در دانشگاه اصفهان یا دانشگاه مورد تقاضا می‌توانند درخواست بدهند؟
خیر، تغییر اولویت صرفاً در اختیار سازمان سنجش می‌باشد.
4 4- شاغلین در سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و نظامی که مدرک آنان در اختیار سازمان می‌باشد و قادر به ارائه اصل مدرک نمی‌باشند چه مدرکی را به دانشگاه ارسال نمایند؟ 4- شاغلین در سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و نظامی که مدرک آنان در اختیار سازمان می‌باشد و قادر به ارائه اصل مدرک نمی‌باشند چه مدرکی را به دانشگاه ارسال نمایند؟
لازم است تصویر مدرک تأیید شده توسط اداره کارگزینی محل خدمت به همراه موافقت سازمان با ادامه تحصیل به دانشگاه ارسال نمایند.
5 5- پذیرفته‌شدگانی که گواهی موقت آنان آماده نمی‌باشد، چه مدرکی را به دانشگاه ارسال نمایند؟ 5- پذیرفته‌شدگانی که گواهی موقت آنان آماده نمی‌باشد، چه مدرکی را به دانشگاه ارسال نمایند؟
فرم‌های شماره 2 و3 که به تأیید دانشگاه محل تحصیل رسیده باشد ارسال نموده و پس از ثبت انتخاب واحد با دردست داشتن گواهی اشتغال به تحصیل به دانشگاه قبلی خود مراجعه و قبل از انتخاب واحد نیم‌سال دوم مدرک خود را به دانشگاه اصفهان ارسال نمایند. در صورت عدم ارسال گواهی موقت اجازه انتخاب واحد در نیم‌سال دوم نخواهد داشت.
6 6- پذیرفته‌شدگان آقا که از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند برای دریافت گواهی موقت خود چه اقدامی انجام دهند؟ 6- پذیرفته‌شدگان آقا که از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند برای دریافت گواهی موقت خود چه اقدامی انجام دهند؟
با در دست داشتن گواهی اشتغال به تحصیل که شماره معافیت جدید در آن ثبت شده است، نسبت به درخواست گواهی موقت خود اقدام نمایند.
7 7- پذیرفته‌شدگانی که دوره روزانه قبول شده‌اند، در صورت عدم ثبت نام اجازه کنکور مجدد دارند؟ 7- پذیرفته‌شدگانی که دوره روزانه قبول شده‌اند، در صورت عدم ثبت نام اجازه کنکور مجدد دارند؟
طبق دستورالعمل ثبت نام، قبول‌شدگان دوره روزانه در صورت عدم ثبت نام یا انصراف اجازه شرکت در کنکور دوره روزانه سال بعد را نداشته و صرفاً مجاز به شرکت در دوره‌های شهریه‌پرداز می‌باشند. ولی برای سال‌های بعد از آن محدودیتی ندارند.
8 8- پذیرفته‌شدگانی که قبلاً در مقطع کارشناسی ارشد دوره روزانه فارغ‌التحصیل شده‌اند، آیا مجاز به ثبت نام در دوره روزانه می‌باشند؟ 8- پذیرفته‌شدگانی که قبلاً در مقطع کارشناسی ارشد دوره روزانه فارغ‌التحصیل شده‌اند، آیا مجاز به ثبت نام در دوره روزانه می‌باشند؟
خیر، تحصیل در دوره روزانه یکبار در هر مقطع مجاز بوده و به شهریه‌پرداز تغییر وضعیت داده خواهند شد. برای دانشجویان اخراجی یا انصرافی، تحصیل در دوره روزانه مجاز می‌باشد.
9 9- آیا پذیرفته‌شدگانی که تصویر (تأیید شده) مدرک خود را به دانشگاه ارسال می‌نمایند، پرونده مورد تأیید است؟ 9- آیا پذیرفته‌شدگانی که تصویر (تأیید شده) مدرک خود را به دانشگاه ارسال می‌نمایند، پرونده مورد تأیید است؟
خیر، ارسال اصل گواهی موقت یا اصل مدرک تحصیلی الزامی است و تا پایان تحصیلات در پرونده دانشجو باقی خواهد ماند.
<<   <  1  >   >>  
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
E-mail: education[at]dean.ui.ac.ir
تلفن: 03137932282-03137932281
Powered by DorsaPortal