۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت

اعلام زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان سال 1400

اعلام زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان سال 1400

با تبریک قبولی و آرزوی موفقیت در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان، به اطلاع می‌رساند مراحل ثبت نام به شرح زیر می‌باشد:

پذیرفته شدگان در مراکز آموزش عالی خوانسار و شهرضا لازم است به آدرس اینترنتی مراکز مذکور مراجعه و بر اساس دستورالعمل مربوطه اقدام نمایند. (مرکز آموزش عالی شهرضا به آدرس https://shr.ui.ac.ir و خوانسار به آدرس https://khc.ui.ac.ir)

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان متعاقباً اعلام خواهد شد.

1. مطالعه دستورالعمل و راهنمای ثبت نام (دستورالعمل را از اینجا و راهنمای ثبت نام را از اینجا دریافت دارید.)

2. ثبت نام غیرحضوری:
مراجعه به آدرس https://golestan.ui.ac.ir/home صرفأ از تاریخ 1400/08/01 لغایت 1400/08/02 و ثبت نام غیرحضوری با نام کاربری : کدداوطلبی u001 و گذرواژه: کدملی

3. تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه دانشجویان پسر:
دانشجو در صورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم آن را اسکن و بارگذاری نماید. در غیراین صورت با مراجعه به سامانه https://services.epolice.ir برای دریافت برگه درخواست معافیت تحصیلی اقدام نماید (راهنمای سامانه) یا در صورت وجود هر گونه مشکل در سامانه فوق برگه درخواست معافیت تحصیلی را از سامانه گلستان (طبق راهنمای ثبت نام) پرینت، به پلیس+10 شهر محل سکونت خود مراجعه (به همراه داشتن کپی کارت ملی و کپی آخرین مدرک تحصیلی یا نامه ابطال معافیت تحصیلی مقطع قبلی الزامی است) و پس از دریافت مدرک موقت معافیت تحصیلی از پلیس+10 آن را به عنوان مدرک نظام وظیفه بارگذاری نماید. به عبارت دیگر دانشجو باید مدرک اخذ شده از پلیس+10 (و نه درخواست معافیت تحصیلی اخذ شده از سامانه گلستان) را بارگذاری نماید.

4. کارنامه سلامت جسم و روان
را پس از مراجعه به دو آدرس زیر و ثبت نام و تکمیل پرسشنامه، کارنامه دریافت نموده و بارگذاری نمایند. (هر دو کارنامه بایستی بارگذاری شود.)

5. ارسال اصل مدارک برای تشکیل پرونده فیزیکی:
1-5) فرم مشخصات که از سامانه گلستان پرینت گرفته شده است.
2-5) اصل یا گواهی موقت مدرک دوره کاردانی برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته
3-5) اصل یا گواهی موقت مدرک دوره کارشناسی:
      پذیرفته‌شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه مدرک کارشناسی نمی‌باشند، نسبت به تکمیل "فرم شماره 2" و "فرم شماره 3" (که از قسمت "فرم های موردنیاز" در صفحه اطلاعیه ثبت نام قابل دستیابی است.) اقدام و پس از تکمیل آن‌ها، نسبت به بارگذاری اقدام نمایند.
      دانشجویان دارای تعهد خدمت به آموزش و پرورش در صورت عدم ارائه اصل مدرک موظف به تکمیل فرم تعهد فرهنگیان می‌باشند.
4-5) فرم افتتاح حساب بانک تجارت (لازم است امضا دانشجو اصل بوده و کپی گرفته نشود. نیازی به مراجعه به بانک تجارت نبوده و تکمیل فرم کافی است.)

تذکرات مهم:

1- عودت اصل مدرک تحصیلی تا پایان تحصیلات امکان‌پذیر نیست. از این رو توصیه می‌شود پذیرفته‌شدگان گرامی "کپی" و "کپی برابر اصل" آن را تهیه و نزد خود نگهدارند.
2- با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا، دانشجویان (ساکن شهر اصفهان یا شهرهای دیگر) بایستی بعد از اتمام ثبت نام غیرحضوری، مدارک اعلام شده را حداکثر تا 1400/08/12 به صورت پیشتاز یا ویژه به آدرس زیر ارسال و از مراجعه حضوری اکیدأ خودداری نمایند.
 
اصفهان، میدان آزادی، خیابان هزار جریب، حوزه معاونت آموزشی، اداره پذیرش، کد پستی 73441-81746
 
تاریخ:
1400/07/28
تعداد بازدید:
17873
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
E-mail: education[at]dean.ui.ac.ir
تلفن: 03137932282-03137932281
Powered by DorsaPortal