۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر

پالایش

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
سوالات متداول نام پرسشگر
1 فرایند فراغت از تحصیل چگونه است؟ فرایند فراغت از تحصیل چگونه است؟
- انجام تسویه حساب با دانشکده و فعال شدن فرایند فارغ‌التحصیلی در سامانه گلستان دانشگاه
- ورود به صفحه فارغ‌التحصیلی در سامانه گلستان www.golestan.ui.ac.ir- انجام ارزشیابی و درخواست فارغ‌التحصیلی
- انجام روند فارغ‌التحصیلی در دانشکده و قسمت‌های مختلف دانشگاه
- ثبت فارغ‌التحصیلی توسط اداره خدمات رایانه‌ای
- تحویل پرونده فیزیکی توسط کارشناس خدمات آموزشی به اداره دانش‌آموختگان
2 چه کسانی می‌توانند گواهی موقت و کارنامه فارسی غیر قابل ترجمه درخواست نمایند؟ چه کسانی می‌توانند گواهی موقت و کارنامه فارسی غیر قابل ترجمه درخواست نمایند؟
- دانش‌آموختگانی که دارای تعهد آموزش رایگان یا بدهی به صندوق رفاه دانشجویان می‌باشند.
- (خانم‌ها) کلیه دانش‌آموختگان
- (آقایان) دانش‌آموختگان با وضعیت نظام وظیفه مشخص (کارت پایان خدمت- معافیت دائم از خدمت- اشتغال به خدمت – مشغول به تحصیل در مقاطع بالاتر)
3 مراحل درخواست گواهی موقت – کارنامه غیر قابل ترجمه- مدرک ما قبل چگونه است؟ مراحل درخواست گواهی موقت – کارنامه غیر قابل ترجمه- مدرک ما قبل چگونه است؟
- ورود به سامانه گلستان www.golestan.ui.ac.ir (پیشخوان خدمت)- درخواست ارسال مدارک – تقاضای صدور گواهی‌نامه موقت - کارنامه غیر قابل ترجمه یا غیر رسمی- مدارک ماقبل
- اسکن و بارگزاری کارت کارت پایان خدمت، کارت معافیت، برگ سبز اعزام دارای تاریخ معتبر (تاریخ اعزام فرا نرسیده باشد)، اشتغال به خدمت، اشتغال به تحصیل در مقطع بالاتر با شماره کلاسه نظام وظیفه برای آقایان
- انتظار جهت پاسخ کارشناس و سپس در صورت تأیید توسط کارشناس و پرداخت هزینه
- گواهی‌نامه موقت و ریز نمرات غیر رسمی دانش‌آموخته به آدرس پستی مندرج در سامانه گلستان برای آنان ارسال خواهد شد.
4 نحوه صدور مدارک دانش‌آموختگان بورسیه و مأمور به تحصیل چگونه است؟ نحوه صدور مدارک دانش‌آموختگان بورسیه و مأمور به تحصیل چگونه است؟
- مراحل درخواست صدور مدرک توسط دانش‌آموخته مانند سایرین انجام می‌شود، ولی مدرک آنان به سازمانی که از طرف آن بورس یا مأمور به تحصیل شده‌اند، ارسال خواهد شد.
5 مراحل درخواست گواهی موقت المثنی چگونه است؟ مراحل درخواست گواهی موقت المثنی چگونه است؟
- تکمیل فرم درخواست صدور گواهی‌نامه موقت المثنی در سامانه گلستان www.golestan.ui.ac.ir
- تأیید کتبی 3 نفر (هر شخص مطلع اعم از هم‌کاران، دوستان، اعضای خانواده و.....) و مراجعه به همراه یکی از آن 3 نفر به یکی از دفاتر اسناد رسمی- اسکن و آپلود فرم در سامانه گلستان یا ارائه اصل فرم درخواست مذکور توسط دانش‌آموخته
- طی مراحل صدور گواهی‌نامه المثنی در سامانه گلستان
- ارسال پستی گواهی‌نامه موقت المثنی به آدرس دانش‌آموخته
لازم به توضیح است که در صورت مفقود شدن گواهی معرفی به نظام وظیفه، نیازی به انجام این مراحل نیست.
6 تعهدات آموزش رایگان چیست؟ تعهدات آموزش رایگان چیست؟
تمام دانش‌آموختگان دوره روزانه که برای تحصیل از آموزش رایگان بهره‌مند بوده‌اند، در قبال آن بسته به سهمیه قبولی در کنکور سراسری (سهمیه‌های منطقه یک، آزاد و شاهد)، مدت تحصیل و (سهمیه‌های منطقه دو، منطقه سه و مناطق محروم) دو برابر مدت تحصیل تعهد خدمت در ایران دارند.
7 چه کسانی می‌توانند دانش‌نامه و کارنامه فارسی قابل ترجمه دریافت نمایند؟ چه کسانی می‌توانند دانش‌نامه و کارنامه فارسی قابل ترجمه دریافت نمایند؟
- کلیه دانشجویان نوبت دوم که به صندوق رفاه دانشجویان بدهی نداشه باشند. (دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در مقطع یا مقاطع قبلی نیز تعهد خدمت و بدهی به صندوق رفاه دانشجویان نداشته باشند).
- دانشجویان دوره روزانه که مراحل لغو تعهد خدمت آموزش رایگان خود را در سامانه سجاد وزارت علوم انجام داده و فرم لغو تعهد آموزش رایگان دریافت نموده باشند و به صندوق رفاه دانشجویان بدهی نداشته باشند.
8 مراحل درخواست دانش‌نامه و کارنامه فارسی قابل ترجمه چگونه است؟ مراحل درخواست دانش‌نامه و کارنامه فارسی قابل ترجمه چگونه است؟
- ورود به سامانه گلستانwww.golestan.ui.ac.ir (پیشخوان خدمت)- درخواست ارسال مدارک – تقاضای صدور دانش‌نامه و کارنامه فارسی قابل ترجمه
- در صورت اخذ گواهی‌نامه موقت از دانشگاه، اسکن گواهی (ارائه اصل گواهی‌نامه موقت در زمان دریافت دانش‌نامه الزامی است.)
- اسکن و بارگذاری کارت پایان خدمت یا کارت معافیت (آقایان)
- اسکن و بارگذاری فرم لغو تعهد آموزش رایگان در سامانه گلستان
- انتظار جهت پاسخ کارشناس و سپس در صورت تأیید توسط کارشناس پرداخت هزینه
- دانش‌نامه و ریز نمرات قابل ترجمه پس از صدور به آدرس پستی دانش‌آموخته مندرج در سامانه گلستان ارسال خواهد شد.
9 چگونه می‌توان تعهدات آموزش رایگان را لغو نمود؟ چگونه می‌توان تعهدات آموزش رایگان را لغو نمود؟
- ثبت نام در فرصت شش ماه بعد از فارغ‌التحصیلی در اداره کار و در صورت عدم کاریابی توسط اداره کار
- انجام کار و ارائه گواهی انجام کار از محل خدمت با سوابق بیمه
- درخواست لغو تعهدات آموزش رایگان از طریق پرداخت هزینه
10 در صورتی که دانش‌نامه‌ام مفقود شده باشد، چگونه درخواست المثنی نمایم؟ در صورتی که دانش‌نامه‌ام مفقود شده باشد، چگونه درخواست المثنی نمایم؟
- تکمیل فرم مربوط به مفقود شدن مدارک پس از تکمیل فرم در دفتر اسناد رسمی – بارگزاری فرم در سامانه گلستان – طی مراحل صدور دانش‌نامه المثنی در سامانه گلستان- پیشخوان خدمت- ارسال مدارک – تأیید کارشناس- پرداخت هزینه - پست توسط کارشناس پس از امضاهای مربوطه جهت دانش‌آموخته
11 برای لغو تعهدات آموزش رایگان چه مراحلی باید انجام شود؟ برای لغو تعهدات آموزش رایگان چه مراحلی باید انجام شود؟
- مراجعه به سامانه سجاد https://portal.saorg.ir، تقاضای لغو تعهدات آموزش رایگان و دریافت کد رهگیری
- آقایان در صورت درخواست باید دارای یکی از موارد فوق باشد :1- کارت پایان خدمت 2- کارت معافیت 3- برگ سبز اعزام دارای تاریخ معتبر (تاریخ اعزام فرا نرسیده باشد)4- اشتغال به خدمت 5- اشتغال به تحصیل در مقطع بالاتر با شماره کلاسه نظام وظیفه.
12 شرایط تحویل مدارک ماقبل در اداره دانش‌آموختگان چگونه است؟ شرایط تحویل مدارک ماقبل در اداره دانش‌آموختگان چگونه است؟
- ارائه مدارک ماقبل به صورت حضوری در اداره دانش‌آموختگان – اداره بایگانی امکان‌پذیر است.
- برای دانشجویان راه دور – ورود به سامانه گلستان www.golestan.ui.ac.ir- پیشخوان خدمت- ارسال مدارک- تقاضای ارسال مدارک ماقبل- تأیید کارشناس- واریز هزینه پست – ارسال به صورت پستی
13 شرایط تحویل مدارک ما قبل به دانشجویان انصرافی و اخراجی چگونه است؟ شرایط تحویل مدارک ما قبل به دانشجویان انصرافی و اخراجی چگونه است؟
- مدارک ماقبل فقط در صورت لغو تعهدات آموزش رایگان در سامانه سجاد برای دانشجویان اخراجی و انصرافی جهت تحویل به شخص دانشجو امکان پذیر است.
- قبولی در دانشگاه دیگر، ارائه نامه از آن دانشگاه و ارسال مدارک به صورت محرمانه به دانشگاه جدید
14 نحوه صدور گواهی رتبه چگونه است؟ نحوه صدور گواهی رتبه چگونه است؟
- گواهی رتبه تنها پس از تغییر وضعیت آموزشی از مشغول به تحصیل به فارغ‌التحصیل امکان پذیر می‌باشد.
- برای درخواست گواهی رتبه پس از مراجعه به کارشناس گروه، تأیید کارشناس گروه و اعلام کتبی گواهی رتبه به مدیر امور آموزشی، گواهی رتبه توسط اداره دانش‌آموختگان صادر می‌شود.
15 تأیید مدارک دانش‌آموختگان در سامانه سجاد و گرفتن کد صحت چگونه است؟ تأیید مدارک دانش‌آموختگان در سامانه سجاد و گرفتن کد صحت چگونه است؟
- جهت درخواست تأیید مدارک در سامانه وزارت علوم تصویر دانش‌نامه، ریزنمرات، برگه لغو تعهد و سایر گواهی‌های قابل ترجمه را در سامانه سجاد https://portal.saorg.ir بخش تأیید مدارک بارگذاری نمایید.
- پس از تأیید دانشگاه و تأیید سازمان امور دانشجویان، کد صحت ایجاد داده شده در سامانه سجاد را یادداشت و با این کد به دارالترجمه مراجعه نمایید.
- دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه و سازمان امور دانشجویان نیست.
- تأیید مدارک بارگذاری شده به صورت روزانه توسط کارشناسان دانشگاه انجام می‌پذیرد.
16 نحوه تأیید مدارک ترجمه‌شده دانش‌آموختگان جهت ارسال به دانشگاه‌های خارج از ایران چگونه است؟ نحوه تأیید مدارک ترجمه‌شده دانش‌آموختگان جهت ارسال به دانشگاه‌های خارج از ایران چگونه است؟
- پس از دریافت کد صحت و مدارک ترجمه شده مراجعه به صورت حضوری به اداره دانش‌آموختگان - تحویل مدارک جهت تأیید رئیس اداره دانش‌آموختگان و سپس مراجعه به اداره روابط بین‌الملل در دانشگاه اصفهان
- ضمناً دانش‌آموختگان می‌توانند مدارکترجمه شده خود را از طریق ایمیل به اداره روابط بین‌الملل دانشگاه اصفهان ارسال تا پس از تأیید به دانشگاه مورد نظر ارسال شود.
17 برای پیگیری درخواست‌ها چگونه عمل کنیم؟ برای پیگیری درخواست‌ها چگونه عمل کنیم؟
- برای مشاهده گردش درخواست می‌توانید در سامانه گلستان – پیشخوان خدمت –قسمت ارسال مدارک- مشاهده گردش مدرک درخواست خود را پیگیری نمائید.
18 نحوه دریافت نام کاربری و کلمه عبور در سامانه گلستان دانشگاه اصفهان چگونه است؟ نحوه دریافت نام کاربری و کلمه عبور در سامانه گلستان دانشگاه اصفهان چگونه است؟ مدیر سایت
با توجه به اینکه شماره‌های موبایل دانش‌آموختگان و دانشجویان راکد به صورت کامل در سامانه گلستان این دانشگاه ثبت نشده، امکان ارسال گذرواژه به صورت پیامک فعلاً وجود ندارد و جهت دریافت نام کاربری و گذرواژه با شماره‌های زیر تماس حاصل نمائید.
 
03137932279- 03137932287- 03137932263
 
19 مدرک تحصیلی مدرک تحصیلی غلامرضا زینالی
سوالات قبل را با دقت مطالعه نمایید
<<   <  1  >   >>  
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
E-mail: education[at]dean.ui.ac.ir
تلفن: 03137932282-03137932281
Powered by DorsaPortal