سال ۱۴۰۴، سرمایه گذاری برای تولید
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان
  • تاریخ انتشار : 1404/08/03 - 15:07
  • تعداد بازدید : 3884
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اطلاعیه ارسال مدارک موردنیاز برای بررسی صلاحیت عمومی پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان سال 1404 (مقطع کارشناسی ارشد)

پیرو ثبت نام مشروط پذیرفته شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان و پیرو ابلاغ بخشنامه سازمان سنجش آموزش کشور (شماره  1230  مورخ 10 / 02 / 1404)، افراد پذیرفته شده باید حداکثر تا تاریخ 15 آبان ماه مدارک مورد نیاز برای بررسی صلاحیت عمومی را از طریق پست الکترونیکی به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه اصفهان ارسال نمایند.

الف) مدارک مورد نیاز که باید در قالب یک فولدر زیپ شده به پست الکترونیکی دفتر استعدادهای درخشان ارسال شوند عبارتند از:

(1) فایل اکسل تکمیل شده توسط داوطلب

(2) تصویر کارت ملی (کلیه اتباع ایرانی)

(3) تصویر صفحه اول شناسنامه (کلیه اتباع ایرانی)

(4) تصویر صفحه پاسپورت یا کارت اقامت که حاوی مشخصات فرد باشد (کلیه اتباع غیر ایرانی)

(5) تصویر فیش واریزی هزینه بررسی صلاحیت عمومی به مبلغ  000 / 750 / 4 ریال

(هزینه بررسی صلاحیت عمومی داوطلبان هرساله توسط هیئت وزیران تعیین و ابلاغ می‌شود. این هزینه توسط متقاضی مستقیما به حساب سازمان سنجش آموزش کشور واریز می‌گردد)

* لازم است داوطلبان گرامی دقت لازم را در تهیه تصویر و ارسال مدارک داشته باشند. ارسال تمام مدارک مطابق قالب و حجم تعیین شده الزامی است. ارسال مدارک بصورت نادرست و ناقص منجر به عدم بررسی صلاحیت عمومی شما خواهد شد.

* فایل‌های تصویر بصورت کاملاً واضح، قالب آن‌ها حتماً .jpg یا .jpeg و حجم هر فایل کمتر از 500 کیلوبایت باشد.

 

ب) جزئیات پرداخت هزینه بررسی صلاحیت عمومی داوطلبان:

* واریز مبلغ 000 / 750 / 4 ریال به حساب سازمان سنجش آموزش کشور از طریق یکی از روش‌های زیر:

- شماره کارت مجازی: 1612-0011-9570-6367

- شماره حساب: 4001021101033014

- شناسه شبا: 870100004001021101033014 IR

جهت سهولت در واریز وجه هزینه صلاحیت عمومی شناسه واریز حتما ثبت گردد.

شناسه واریز : ٣۶۶٠٢١١۷٤١٤٠١٠٣٠٠٢٢٠١١٣۵۶٠۷٤۸۹

* گیرنده وجه بانک مرکزی و حساب بنام سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

یادآوری مهم: داوطلبان بایستی در خصوص پرداخت هزینه صلاحیت عمومی، نهایت دقت را بعمل آورده و از پرداخت چندباره یا بیشتر از میزان تعیین شده خودداری نمایند. بازگشت وجه به حساب داوطلب مستلزم شرایط خاص پرداخت است که زمانبر می باشد.

 

ج) چگونگی تکمیل فایل اکسل توسط داوطلب به فرمت مشخص شده:

* فایل اکسل خام را از اینجا دانلود کرده و مطابق فایل اکسل نمونه تکمیل فرمایید. (دریافت فایل اکسل نمونه)

 

د) روش ارسال مدارک:

* داوطلبان می‌بایست مدارک ذکر شده را داخل یک پوشه فولدر که اسم آن، نام و نام خانوادگی داوطلب (به زبان فارسی) باشد قرار داده و به صورت فایل فشرده شد  zipیا rar به ایمیل دفتر استعداد درخشان به نشانی estedad@dean.ui.ac.ir ارسال نمایند.

* از نام‌گذاری فایل مدارک بصورت اختصاری و به زبان انگلیسی جداً خودداری کنید.

* در عنوان ایمیل این عبارت درج گردد: مدارک صلاحیت عمومی، نام و نام خانوادگی، مقطع تحصیلی، رشته (به عنوان مثال "مدارک صلاحیت عمومی، امیر احمدی، مقطع کارشناسی ارشد، رشته حسابداری")

* پس از دریافت ایمیل توسط دفتر استعدادهای درخشان، ایمیل تاییدیه دریافت مدارک برای شما ارسال خواهد شد. درصورتیکه پس از 48 ساعت ایمیل تاییدیه را دریافت نکردید، با دفتر استعدادهای درخشان تماس حاصل فرمایید.

کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار :

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب