سایت اصلی دانشگاه
نقشه سایت
عضویت/ورود اعضاء
ارتباط با ما
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
دوباره تلاش كنيد
EN
!!!b1!!!
!!!b1!!!
معرفي معاونت
معرفي معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي
معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي
مديران زيرمجموعه
كاركنان
معرفي معاونين آموزشي پيشين
واحدها
مدیریت امور آموزشی
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي
گروه هدايت استعدادهاي درخشان
دفتر پذیرش دانشجویان غیرایرانی
مديريت آموزش هاي الكترونيكي و آزاد
امور مالي
آئين نامه ها
معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي
مديريت امور آموزشي
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي- مطالعات و برنامه ريزي آموزشي
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي- نظارت و ارزيابي
دفتر پذيرش دانشجويان بين المللي
گروه هدايت استعدادهاي درخشان
مديريت آموزش هاي الكترونيكي و آزاد
همه آيين نامه ها
فرم ها
مدیریت امور آموزشی
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي
فرم عضویت بنیاد حامیان دانشگاه اصفهان
ميز خدمت
ميز خدمت اعضاي هيات علمي
ميز خدمت دانشجويان
تمدید مهلت دفاع از پایاننامه و یا رساله اخذ شده در نیمسال 3992 تا روز چهارشنبه 21 / 7 / 1400
تمدید مهلت دفاع از پایاننامه و یا رساله اخذ شده در نیمسال 3992 تا روز چهارشنبه 21 / 7 / 1400
پیرو بررسیهای انجام شده و به منظور فراهم نمودن شرایط دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی که به دلیل فشردگی جلسات دفاع، در هماهنگی برای دعوت از داوران دچار مشکل شدهاند، مهلت دفاع از پایاننامه و یا رساله اخذ شده در نیمسال 3992 تا روز چهارشنبه 21 / 7 / 1400 تمدید میشود. به این منظور باید دقت شود که:
1- مجوز دفاع الزاماً در نیمسال 3992 ثبت شده باشد. در صورتی که سرترم 1-1400 ایجاد شده، ابتدا سرترم مذکور حذف و پس از آن درخواست مجوز دفاع در سامانه گلستان ثبت شود.
در صورتی که مجوز دفاع بر روی سرترم 1-1400 ایجاد شود، انتقال آن به نیمسال 3992 امکانپذیر نخواهد بود.
2- توجه به مراحل ثبت پیشخوان مجوز دفاع اعلام شده در
نامه شماره 98500/1400 و ضوابط آن (از جمله رعایت فاصله 15 روزه بین شروع پیشخوان و برگزاری جلسه دفاع برای دانشجویان ارشد و فاصله 30 روزه برای دانشجویان دکترا)
الزامی است.
3- چنانچه دانشجو وارد سنوات مازاد شده و پیشخوان تمدید سنوات خود را ارسال نموده است، لازم است سرترم 3992 برای وی در سامانه گلستان ایجاد شده باشد. در غیر این صورت لازم است به منظور پیگیری اخذ رأی در کمسیون موارد خاص دانشگاه، ضمن پیگیری از معاون پژوهشی دانشکده، درخواست خود را
حداکثر تا روز شنبه 20 / 6 / 1400
به ایمیل education@dean.ui.ac.ir نیز ارسال نماید.
4- دانشجویان در صورت وجود هر گونه مشکل، سؤال یا ابهام در سامانه گلستان، از کارشناس آموزشی گروه خود پیگیری و یا درخواست خود را به آدرس informatic@dean.ui.ac.ir ارسال نمایند.
5- مهلت اعلام شده قابل تمدید نیست.
تاریخ:
1400/06/20
تعداد بازدید:
1714
منبع:
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه اصفهان
می باشد.
اتوماسیون اداری
سامانه آموزشی (گلستان)
سامانه پژوهشی (نگین)
پست الکترونیکی
راهنمای تلفن
Powered by
Dorsa
Portal