۱۴۰۲ چهارشنبه ۹ اسفند

اعلام زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید (اشتباه انتخاب رشته) مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان سال 1400

اعلام زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید (اشتباه انتخاب رشته) مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان سال 1400

با تبریک قبولی و آرزوی موفقیت در مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان، به اطلاع می‌رساند مراحل ثبت نام به شرح زیر می‌باشد:

پذیرفته شدگان در مراکز آموزش عالی خوانسار و شهرضا لازم است به آدرس اینترنتی مراکز مذکور مراجعه و بر اساس دستورالعمل مربوطه اقدام نمایند.

1. مطالعه دستورالعمل و راهنمای ثبت نام (دستورالعمل را از اینجا و راهنمای ثبت نام را از اینجا دریافت دارید.)

2. ثبت نام غیرحضوری:
مراجعه به آدرس https://golestan.ui.ac.ir/home صرفأ از تاریخ 1400/08/11 لغایت 1400/08/12 و ثبت نام غیرحضوری با نام کاربری : کدداوطلبی u001 و گذرواژه: کدملی

3. تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه دانشجویان پسر:
دانشجو در صورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم آن را اسکن و بارگذاری نماید. در غیراین صورت با مراجعه به سامانه https://services.epolice.ir برای دریافت برگه درخواست معافیت تحصیلی اقدام نماید (راهنمای سامانه) یا در صورت وجود هر گونه مشکل در سامانه فوق برگه درخواست معافیت تحصیلی را از سامانه گلستان (طبق راهنمای ثبت نام) پرینت، به پلیس+10 شهر محل سکونت خود مراجعه (به همراه داشتن کپی کارت ملی و کپی آخرین مدرک تحصیلی یا نامه ابطال معافیت تحصیلی مقطع قبلی الزامی است) و پس از دریافت مدرک موقت معافیت تحصیلی از پلیس+10 آن را به عنوان مدرک نظام وظیفه بارگذاری نماید. به عبارت دیگر دانشجو باید مدرک اخذ شده از پلیس+10 (و نه درخواست معافیت تحصیلی اخذ شده از سامانه گلستان) را بارگذاری نماید.

4. درخواست ارسال کارنامه فارغ‌التحصیلی و گواهی محل‌های تحصیل دوره دوم متوسطه (سه سال آخر) به دانشگاه اصفهان:
 با مراجعه به سامانه "تأییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش" به آدرس https://emt.medu.ir و انتخاب گزینه "سوابق فارغ‌التحصیلی" مطابق دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور
پذیرفته شدگان می‌بایست در مرحله ثبت نام الکترونیکی، کد پیگیری دریافت شده از سامانه را در محل مشخص شده در سامانه ثبت نام گلستان درج نمایند.

5. ارسال اصل مدارک برای تشکیل پرونده فیزیکی:
1-5) فرم مشخصات که از سامانه گلستان پرینت گرفته شده است.
2-5) اصل یا گواهی موقت مدرک تحصیلی بر اساس نظام آموزشی:
پذیرفته‌‌شدگان باید بر اساس نظام آموزشی که فارغ‌التحصیل شده‌اند فقط یکی از مدارک اعلام شده در زیر را ارسال نمایند:
      اصل یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه دانش‌آموزان نظام آموزشی جدید (3-3-6)
      اصل یا گواهی پایان دوره پیش‌دانشگاهی
      اصل یا گواهی مدرک دوره چهار ساله
3-5) ریزنمرات آخرین مدرک تحصیلی بر اساس نظام آموزشی:
      اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (مخصوص دانش‌آموزان نظام آموزشی جدید (3-3-6))
      اصل کارنامه (ریزنمرات) پیش‌دانشگاهی
      اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی دیپلم نظام قدیم با قید معدل کتبی دیپلم
4-5) اصل یا گواهی دیپلم متوسطه (فارغ‌التحصیلان دارای مدرک پیش‌دانشگاهی)
5-5) اصل کارنامه (ریزنمرات) دیپلم متوسطه (فارغ‌التحصیلان دارای مدرک پیش‌دانشگاهی)
6-5) اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی
7-5) فرم افتتاح حساب بانک تجارت (لازم است امضا دانشجو اصل بوده و کپی گرفته نشود. نیازی به مراجعه به بانک تجارت نبوده و تکمیل فرم کافی است.)

تذکرات مهم:

1- با توجه به کثرت مراجعه‌کنندگان به هر کدام از سامانه‌های معرفی شده در این اطلاعیه (گلستان و یا سامانه‌های خارج از دانشگاه)، امکان اختلال در آن‌ها در برخی مقاطع زمانی منتفی نیست. چنانچه در کار با سامانه‌های معرفی شده با مشکلی مواجه شدید، ادامه فرآیند را در زمان مناسب دیگری پیگیری نمایید. ساعات غیراداری و کم‌مراجعه به این منظور توصیه می‌شوند.
2- تمامی مراحل ثبت‌نام را با آرامش، دقت و شکیبایی به انجام رسانید. تکمیل بندهای مختلف خواسته شده در مراحل ثبت‌نام اهمیت دارد. مسؤولیت صحت اطلاعات وارد شده برعهده دانشجوست.
3- تلاش شده اطلاعات لازم و پاسخ پرسش‌های معمول و احتمالی دانشجویان در سایت اداره آموزش به آدرس https://academics.ui.ac.ir/edu (و سایر سایت‌های معاونت‌های دانشگاه) در اختیار دانشجویان قرار داده شود. لطفاً در صورت هر گونه ابهام یا پرسش، با مراجعه به سایت‌های مذکور به دنبال پاسخ پرسش خود باشید.
4- تلفن‌های اعلام شده در دستورالعمل ثبت‌نام برای موارد بسیار ضروری است. از تماس تلفنی برای مواردی که در اطلاعیه و دستورالعمل ثبت‌نام به آن اشاره شده و یا اطلاعات مربوطه در سایت اداره آموزش در اختیار قرار داده شده است، جداً خودداری نمایید. همچنین از تماس با سایر شماره تلفن‌های دانشگاه در رابطه با سؤالات و یا مشکلات ثبت‌نام بپرهیزید.
5- ایمیل اداره پذیرش به آدرس registration@dean.ui.ac.ir در روزهای اعلام شده برای ثبت‌نام، پیوسته بررسی و پاسخ داده می‌شود. در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید به آدرس مذکور ایمیل بزنید.
6- عودت اصل مدرک تحصیلی تا پایان تحصیلات امکان‌پذیر نیست. از این رو توصیه می‌شود پذیرفته‌شدگان گرامی "کپی" و "کپی برابر اصل" آن را تهیه و نزد خود نگهدارند.
7- با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا، دانشجویان (ساکن شهر اصفهان یا شهرهای دیگر) بایستی بعد از اتمام ثبت نام غیرحضوری، مدارک اعلام شده را حداکثر تا 1400/08/22 به صورت پیشتاز یا ویژه به آدرس زیر ارسال و از مراجعه حضوری اکیدأ خودداری نمایند.
 
اصفهان، میدان آزادی، خیابان هزار جریب، حوزه معاونت آموزشی، اداره پذیرش، کد پستی 73441-81746
 
تاریخ:
1400/08/10
تعداد بازدید:
2128
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
moavenat-amouzeshi@dean.ui.ac.ir
تلفن دفتر معاونت: 03137932288
تلفکس: 03136688302
تلفن اداره آموزش: 2282-03137932281
تلفن اداره پذیرش: کلیک نمایید
تلفن اداره خدمات رایانه ای: 03137932290
تلفن اداره دانش آموختگان: کلیک نمایید
Powered by DorsaPortal