سایت اصلی دانشگاه
نقشه سایت
عضویت/ورود اعضاء
ارتباط با ما
۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور
دوباره تلاش كنيد
EN
!!!b1!!!
!!!b1!!!
معرفي معاونت
معرفي معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي
معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي
مديران زيرمجموعه
كاركنان
معرفي معاونين آموزشي پيشين
واحدها
مدیریت امور آموزشی
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي
گروه هدايت استعدادهاي درخشان
دفتر پذیرش دانشجویان غیرایرانی
مديريت آموزش هاي الكترونيكي و آزاد
امور مالي
آئين نامه ها
معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي
مديريت امور آموزشي
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي- مطالعات و برنامه ريزي آموزشي
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي- نظارت و ارزيابي
دفتر پذيرش دانشجويان بين المللي
گروه هدايت استعدادهاي درخشان
مديريت آموزش هاي الكترونيكي و آزاد
همه آيين نامه ها
فرم ها
مدیریت امور آموزشی
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي
فرم عضویت بنیاد حامیان دانشگاه اصفهان
ميز خدمت
ميز خدمت اعضاي هيات علمي
ميز خدمت دانشجويان
اعلام زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید (اشتباه انتخاب رشته) مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان سال 1400
اعلام زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید (اشتباه انتخاب رشته) مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان سال 1400
با تبریک قبولی و آرزوی موفقیت در مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان، به اطلاع میرساند مراحل ثبت نام به شرح زیر میباشد:
پذیرفته شدگان در مراکز آموزش عالی خوانسار و شهرضا لازم است به آدرس اینترنتی مراکز مذکور مراجعه و بر اساس دستورالعمل مربوطه اقدام نمایند.
1. مطالعه دستورالعمل و راهنمای ثبت نام (دستورالعمل را از
اینجا
و راهنمای ثبت نام را از
اینجا
دریافت دارید.)
دریافت فرم های موردنیاز برای ثبت نام
2. ثبت نام غیرحضوری:
مراجعه به آدرس
https://golestan.ui.ac.ir/home
صرفأ از تاریخ
1400/08/11
لغایت
1400/08/12
و ثبت نام غیرحضوری با نام کاربری :
کدداوطلبی u001
و گذرواژه:
کدملی
3. تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه دانشجویان پسر:
دانشجو در صورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم آن را اسکن و بارگذاری نماید. در غیراین صورت با مراجعه به سامانه
https://services.epolice.ir
برای دریافت برگه درخواست معافیت تحصیلی اقدام نماید (
راهنمای سامانه
) یا در صورت وجود هر گونه مشکل در سامانه فوق برگه درخواست معافیت تحصیلی را از سامانه گلستان (طبق راهنمای ثبت نام) پرینت، به پلیس+10 شهر محل سکونت خود مراجعه (به همراه داشتن کپی کارت ملی و کپی آخرین مدرک تحصیلی یا نامه ابطال معافیت تحصیلی مقطع قبلی الزامی است) و پس از دریافت مدرک موقت معافیت تحصیلی از پلیس+10 آن را به عنوان مدرک نظام وظیفه بارگذاری نماید. به عبارت دیگر دانشجو باید مدرک اخذ شده از پلیس+10 (و نه درخواست معافیت تحصیلی اخذ شده از سامانه گلستان) را بارگذاری نماید.
4. درخواست ارسال کارنامه فارغالتحصیلی و گواهی محلهای تحصیل دوره دوم متوسطه (سه سال آخر) به دانشگاه اصفهان:
با مراجعه به سامانه "تأییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش" به آدرس
https://emt.medu.ir
و انتخاب گزینه "سوابق فارغالتحصیلی" مطابق دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور
پذیرفته شدگان میبایست در مرحله ثبت نام الکترونیکی، کد پیگیری دریافت شده از سامانه را در محل مشخص شده در سامانه ثبت نام گلستان درج نمایند.
5. ارسال اصل مدارک برای تشکیل پرونده فیزیکی:
1-5)
فرم مشخصات که از سامانه گلستان پرینت گرفته شده است.
2-5)
اصل یا گواهی موقت مدرک تحصیلی بر اساس نظام آموزشی:
پذیرفتهشدگان باید بر اساس نظام آموزشی که فارغالتحصیل شدهاند فقط یکی از مدارک اعلام شده در زیر را ارسال نمایند:
√
اصل یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه دانشآموزان نظام آموزشی جدید (3-3-6)
√
اصل یا گواهی پایان دوره پیشدانشگاهی
√
اصل یا گواهی مدرک دوره چهار ساله
3-5)
ریزنمرات آخرین مدرک تحصیلی بر اساس نظام آموزشی:
√
اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (مخصوص دانشآموزان نظام آموزشی جدید (3-3-6))
√
اصل کارنامه (ریزنمرات) پیشدانشگاهی
√
اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی دیپلم نظام قدیم با قید معدل کتبی دیپلم
4-5)
اصل یا گواهی دیپلم متوسطه (فارغالتحصیلان دارای مدرک پیشدانشگاهی)
5-5)
اصل کارنامه (ریزنمرات) دیپلم متوسطه (فارغالتحصیلان دارای مدرک پیشدانشگاهی)
6-5)
اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی
7-5)
فرم افتتاح حساب بانک تجارت
(لازم است امضا دانشجو اصل بوده و کپی گرفته نشود. نیازی به مراجعه به بانک تجارت نبوده و تکمیل فرم کافی است.)
تذکرات مهم:
1-
با توجه به کثرت مراجعهکنندگان به هر کدام از سامانههای معرفی شده در این اطلاعیه (گلستان و یا سامانههای خارج از دانشگاه)، امکان اختلال در آنها در برخی مقاطع زمانی منتفی نیست. چنانچه در کار با سامانههای معرفی شده با مشکلی مواجه شدید، ادامه فرآیند را در زمان مناسب دیگری پیگیری نمایید. ساعات غیراداری و کممراجعه به این منظور توصیه میشوند.
2-
تمامی مراحل ثبتنام را با آرامش، دقت و شکیبایی به انجام رسانید. تکمیل بندهای مختلف خواسته شده در مراحل ثبتنام اهمیت دارد. مسؤولیت صحت اطلاعات وارد شده برعهده دانشجوست.
3-
تلاش شده اطلاعات لازم و پاسخ پرسشهای معمول و احتمالی دانشجویان در سایت اداره آموزش به آدرس
https://academics.ui.ac.ir/edu
(و سایر سایتهای معاونتهای دانشگاه) در اختیار دانشجویان قرار داده شود. لطفاً در صورت هر گونه ابهام یا پرسش، با مراجعه به سایتهای مذکور به دنبال پاسخ پرسش خود باشید.
4-
تلفنهای اعلام شده در دستورالعمل ثبتنام برای موارد بسیار ضروری است. از تماس تلفنی برای مواردی که در اطلاعیه و دستورالعمل ثبتنام به آن اشاره شده و یا اطلاعات مربوطه در سایت اداره آموزش در اختیار قرار داده شده است، جداً خودداری نمایید. همچنین از تماس با سایر شماره تلفنهای دانشگاه در رابطه با سؤالات و یا مشکلات ثبتنام بپرهیزید.
5-
ایمیل اداره پذیرش به آدرس registration@dean.ui.ac.ir در روزهای اعلام شده برای ثبتنام، پیوسته بررسی و پاسخ داده میشود. در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید به آدرس مذکور ایمیل بزنید.
6-
عودت اصل مدرک تحصیلی تا پایان تحصیلات امکانپذیر نیست. از این رو توصیه میشود پذیرفتهشدگان گرامی "
کپی
" و "
کپی برابر اصل
" آن را تهیه و نزد خود نگهدارند.
7-
با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا، دانشجویان (ساکن شهر اصفهان یا شهرهای دیگر) بایستی بعد از اتمام ثبت نام غیرحضوری، مدارک اعلام شده را
حداکثر تا 1400/08/22
به صورت پیشتاز یا ویژه به آدرس زیر
ارسال و از مراجعه حضوری
اکیدأ
خودداری نمایند.
اصفهان، میدان آزادی، خیابان هزار جریب، حوزه معاونت آموزشی، اداره پذیرش، کد پستی 73441-81746
تاریخ:
1400/08/10
تعداد بازدید:
2354
منبع:
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه اصفهان
می باشد.
اتوماسیون اداری
سامانه آموزشی (گلستان)
سامانه پژوهشی (نگین)
پست الکترونیکی
راهنمای تلفن
Powered by
Dorsa
Portal