سایت اصلی دانشگاه
نقشه سایت
عضویت/ورود اعضاء
ارتباط با ما
۱۴۰۲ جمعه ۱۰ آذر
دوباره تلاش كنيد
EN
!!!b1!!!
!!!b1!!!
معرفي معاونت
معرفي معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي
معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي
مديران زيرمجموعه
كاركنان
معرفي معاونين آموزشي پيشين
واحدها
مدیریت امور آموزشی
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي
گروه هدايت استعدادهاي درخشان
دفتر پذیرش دانشجویان غیرایرانی
مديريت آموزش هاي الكترونيكي و آزاد
امور مالي
آئين نامه ها
معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي
مديريت امور آموزشي
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي- مطالعات و برنامه ريزي آموزشي
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي- نظارت و ارزيابي
دفتر پذيرش دانشجويان بين المللي
گروه هدايت استعدادهاي درخشان
مديريت آموزش هاي الكترونيكي و آزاد
همه آيين نامه ها
فرم ها
مديريت امور آموزشي
مديريت برنامه ريزي و نظارت آموزشي
فرم عضویت بنیاد حامیان دانشگاه اصفهان
ميز خدمت
ميز خدمت اعضاي هيات علمي
ميز خدمت دانشجويان
شرایط ارسال درخواست های آموزشی دانشجویان به کمیسیون موارد خاص
شرایط ارسال درخواست های آموزشی دانشجویان به کمیسیون موارد خاص
پیرو تصمیمات و مشکلات مطرح شده درکمیسیون موارد خاص و همچنین به منظور ارتقاء کیفیت عملکرد کمیسیون ، به استحضار می رساند موارد ذیل درارسال درخواست های آموزشی دانشجویان درنظر گرفته شود:
1-
تمدید ترم 12 دانشجویان مقطع دکتری مشروط به کامل بودن پایان نامه یاکفایت بروندادها می باشد.
2-
تمدید ترم 13 مقطع دکتری مشروط به کامل بودن پایان نامه و کفایت بروندادها می باشد.
3-
تمدید ترم 14 به بعد فقط در صورت احراز شرایط خاص انجام می شود.
4-
بررسی درخواست های بازگشت به تحصیل یا تغییر رشته دانشجویان حداکثر تا 3 هفته پس از شروع نیمسال تحصیلی امکان پذیر است و پس از آن به دلیل شروع کلاسها و نداشتن سرترم برای متقاضی امکان بررسی وجود ندارد.
تاریخ:
1400/12/24
تعداد بازدید:
1369
منبع:
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه اصفهان
می باشد.
اتوماسیون اداری
سامانه آموزشی (گلستان)
سامانه پژوهشی (نگین)
پست الکترونیکی
راهنمای تلفن
Powered by
Dorsa
Portal