۱۴۰۲ جمعه ۱۰ آذر
31- شرایط حذف ترم چیست؟
سئوال:
پاسخ:
حذف ترم به معنی حذف تمامی واحدهای اخذ شده در یک نیم‌سال است و در صورتی که دانشجو توانایی شرکت در جلسات کلاس درس را نداشته باشد، طبق ضوابط خاصی می‌تواند درخواست حذف ترم نماید.
مسیر درخواست: دانشجو از طریق سامانه گلستان، سربرگ پیشخوان خدمت، درخواست بررسی مشکلات، نوع درخواست حذف ترم را تأیید و ارسال می‌نماید. حذف ترم پس از تائید گروه آموزشی، دانشکده و اداره آموزش اعمال می‌شود. در صورت مخالفت با درخواست حذف ترم، دانشجو موظف خواهد بود در تمامی امتحانات پایانی نیم‌سال شرکت نماید.
زمان اقدام: از ابتدای ترم تا دو هفته قبل از شروع امتحانات ترم و از طریق سربرگ پیشخوان خدمت، منوی بررسی مشکلات آموزشی، قابل انجام است.
تاریخ:
1400/04/02
تعداد بازدید:
9
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
moavenat-amouzeshi@dean.ui.ac.ir
تلفن دفتر معاونت: 03137932288
تلفکس: 03136688302
تلفن اداره آموزش: 2282-03137932281
تلفن اداره پذیرش: کلیک نمایید
تلفن اداره خدمات رایانه ای: 03137932290
تلفن اداره دانش آموختگان: کلیک نمایید
Powered by DorsaPortal