۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

شرح وظايف اداره پذيرش، ثبت نام و خدمات آموزشي

  • بررسی درخواست‌های‌ دانشجویان دانشگاه اصفهان که متقاضی نقل و انتقال به سایر دانشگاه‌ها می‌باشند، ارسال درخواست‌ها به گروه‌های آموزشی مربوط جهت اظهارنظر، ثبت نتایج در سامانه وزارت علوم و انجام مکاتبات لازم با دانشگاه‌ها.
  • بررسی درخواست‌های متقاضیان نقل و انتقال به دانشگاه اصفهان در سامانه وزارت علوم و امتیازبندی آنها.
  • تنظیم و برگزاری جلسات شورای نقل و انتقال و تجدید نظر برای اعلام نظر به درخواست‌های مندرج در سامانه دانشجویان وزارت علوم.
  • ثبت مصوبات شورای نقل و انتقال از قبیل: انعکاس نتایج به دانشجو در سامانه مربوط ، مکاتبه با دانشگاه مبدا در صورت موافقت با دانشجوی مهمان و استرداد. سایر مدارک به دانشجو در صورت عدم موافقت در چهارچوب ضوابط مربوطه.
  • صدور حکم جهت انتقال، انتقال توام با تغییر رشته، تغییر رشته و میهمانی.
  • ارسال احکام صادره به مرکز خدمات ماشینی به منظور ثبت اطلاعات پذیرفته شدگان در سامانه دانشگاه و اعلام به دانشگاه‌های مبدا جهت اطلاع رسانی.
  • انجام امور مربوط به تایید پرونده الکترونیکی دانشجو.
  • مکاتبه و ارسال نمرات دانشجوی مهمان و انتقالی به دانشگاه مبدا پس از تسویه حساب.
  • ارزیابی وضعیت آموزشی دانشجویان مهمان متقاضی تمدید مهمانی یا انتقال قطعی و انعکاس به شورای نقل و انتقال، همچنین درخواست مدارک دانشجوی انتقالی از دانشگاه مبدا در چهارچوب ضوابط مربوط.
  • بررسی تقاضاهای انصراف از درخواست میهمانی دانشجویان به دانشگاه اصفهان و صدور حکم مربوط.
  • بررسی تسویه حساب دانشجویان میهمان و ارسال ریز نمرات آنان به دانشگاه‌های مبدا.
  • بررسی درخواست‌های متقاضیان میهمان تکدرس، صدور احکام پس از اخذ نظر گروه آموزشی و انجام مکاتبات لازم.
  • تنظیم و اجرای تقویم زمانی به منظور برنامه‌ریزی امور اداره پذیرش.
  • ارائه آمار در خصوص دانشجویان میهمان، انتقال و انتقال توام با تغییر رشته.
  • اجرای فرایند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود، در همه مقاطع و انجام هماهنگی های مربوط به آن.
  • پیگیری اجرای فرایندهای آموزشی در سامانه گلستان.
  • پیگیری و پاسخگویی به مشکلات و امور آموزشی دانشجویان در صورت مراجعه حضوری.
  • استعلام وضعیت صلاحیت عمومی دانشجویان غیرسنجشی همه مقاطع تا وصول پاسخ و ارسال به دانشکده.
  • پاسخگویی به نامه های واصله از دانشگاه ها، موسسات یا وزارت متبوع.
  • تشکیل جلسات هم اندیشی به منظور رفع مشکلات آموزشی و بهبود کیفیت انجام کار.
  • بررسی، اظهار نظر و پاسخگویی به مکاتبات ارجاعی از سامانه اتوماسیون اداری و شبکه دولت.
  • ثبت درخواست معافیت تحصیلی دانشجویان پسر در بدو ثبت نام و کنترل وضعیت نظام وظیفه سایر دانشجویان(معافیت دائم،پایان خدمت،دانشجوی خارجی،نظامیان،شاغلین و...)
  • پیگیری ارسال اصل معافیت تحصیلی دانشجویان به صورت سالانه از نظام وظیفه
  • ثبت درخواست خروج از کشور دانشجویان و مکاتبه با نظام وظیفه
  • ثبت درخواست افزایش سنوات نظام وظیفه دانشجویان مشمول
  • تایید و ثبت نامه خروج از کشور دانشجویان دانشگاه اصفهان و کلیه دانشگاههای زیر پوشش دانشگاه اصفهان اعم از دولتی و غیر انتفاعی و...
  • ثبت کلیه معافیت تحصیلی های دانشجویان در سامانه گلستان به تفکیک شماره و تاریخ نامه
  • نظارت بر واحدهای خدمات آموزشی دانشکده
تاریخ به روز رسانی:
1397/05/02
تعداد بازدید:
7046
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
moavenat-amouzeshi@dean.ui.ac.ir
تلفن دفتر معاونت: 03137932288
تلفکس: 03136688302
تلفن اداره آموزش: 2282-03137932281
تلفن اداره پذیرش: کلیک نمایید
تلفن اداره خدمات رایانه ای: 03137932290
تلفن اداره دانش آموختگان: کلیک نمایید
Powered by DorsaPortal