۱۴۰۳ شنبه ۲۸ مهر

اعلام زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان سال 1403

اعلام زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان سال 1403

با تبریک قبولی و آرزوی موفقیت روزافزون در مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان، به اطلاع می‌رساند مراحل ثبت نام به شرح زیر می‌باشد:

پذیرفته شدگان در مراکز آموزش عالی خوانسار و شهرضا بعد از ثبت نام غیرحضوری برای تحویل اصل مدارک ثبت نام و تشکیل پرونده آموزشی به مراکز مربوطه واقع در شهرهای شهرضا و خوانسار مراجعه نمایید.
 شروع کلاس ها از 28 / 07 / 1403 می باشد. لازم به توضیح است در روزهای اعلامی در جدول، کلاس های دانشکده ی مربوطه برگزار نخواهد شد.
 
1. مطالعه دستورالعمل و راهنمای ثبت نام (دستورالعمل را از اینجا، راهنمای ثبت نام را از اینجا دریافت دارید.)

2. ثبت نام غیرحضوری: مراجعه به آدرس https://golestan.ui.ac.ir/home (فقط با استفاده از مرورگر chrome) صرفأ از تاریخ 23 / 07 / 1403 تا 25 / 07 / 1403 (در تاریخ های 26 / 07 / 1403 و 27 / 07 / 1403 امکان ثبت نام غیرحضوری بدون پاسخگویی فراهم می باشد.)
و ثبت نام غیرحضوری با نام کاربری: کدملی U03100 و گذرواژه: کدملی
پذیرفته شدگان اتباع غیرایرانی برای دریافت نام کاربری و گذرواژه با شماره های مندرج در دستورالعمل تماس بگیرند.

3. تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه دانشجویان پسر:
دانشجو در صورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم آن را اسکن و بارگذاری نماید. سایر دانشجویان برای درخواست معافیت تحصیلی از طریق سامانه http://Sakha.epolice.ir اقدام نموده و پس از اخذ برگه معافیت تحصیلی از سامانه (تایید شرایط اولیه) آن را در سامانه گلستان دانشگاه اصفهان در روز ثبت نام غیرحضوری اسکن و بارگذاری نماید. (لازم بذکر است جهت ورود به سامانه نظام وظیفه کد ملی و کد سخا نیاز می باشد. برای دریافت کد سخا شماره تلفن همراه باید به نام شخص متقاضی باشد.)
لازم به ذکر است طلاب، شاغلین در اداره آموزش و پرورش و ارگان های نظامی بجای مدرک نظام وظیفه نامه موافقت با ادامه تحصیل از سازمان مربوطه را اسکن و بارگذاری نمایند.
تذکر مهم: در فرایند ثبت درخواست در سامانه نظام وظیفه مقطع تحصیلی لیسانس غیرپزشکی پیوسته و شروع تحصیل 01 / 07 / 1403 قید گردد.

4. پذیرفته شدگان ملزم هستند نسبت به ثبت درخواست تأییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی (سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه) در سامانه http://emt.medu.ir اقدام و کدهای پیگیری دریافتی از سامانه را در فرایند ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند.

5. بنا به اعلام اداره امور خوابگاهها فقط به پذیرفته شدگان دوره روزانه با مسافت بالای 100 کیلومتر و پس از پذیرش نهایی (پذیرش حضوری) خوابگاه تعلق خواهد گرفت. ضمناً پذیرفته شدگان برای ثبت نام در سامانه صندوق رفاه دانشجویان و درخواست خوابگاه نیاز به شماره همراه و شماره حساب بانک تجارت به نام شخص دانشجو دارند.

6. ثبت نام حضوری: دانشجویان مطابق جدول زمان بندی زیر با همراه داشتن اصل مدارک به ساختمان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان واقع در درب شمالی دانشگاه (در خیابان دانشگاه) از ساعت 08:00 الی 14:30 مراجعه نمایند:
 
روز دانشکده
28 / 07 / 1403 ادبیات و علوم انسانی -فنی و مهندسی
29 / 07 / 1403 علوم اداری و اقتصاد- علوم و فناوریهای زیستی
30 / 07 / 1403 مهندسی عمران و حمل و نقل- علوم جغرافیایی و برنامه ریزی- زمین شناسی- علوم تربیتی و روانشناسی
01 / 08 / 1403 الهیات و معارف اهل البیت (ع)- مهندسی کامپیوتر- شیمی- ریاضی و آمار
02 / 08 / 1403 زبانهای خارجی- علوم ورزشی- فیزیک
 
تذکرات مهم:
1- با توجه به کثرت مراجعه‌کنندگان به هر کدام از سامانه‌های معرفی شده در این اطلاعیه (گلستان و یا سامانه‌های خارج از دانشگاه)، امکان اختلال در آن‌ها در برخی مقاطع زمانی منتفی نیست. چنانچه در کار با سامانه‌های معرفی شده با مشکلی مواجه شدید، ادامه فرآیند را در زمان مناسب دیگری پیگیری نمایید. ساعات غیراداری و کم‌مراجعه به این منظور توصیه می‌شوند.
2- تمامی مراحل ثبت‌نام را با آرامش، دقت و شکیبایی به انجام رسانید. تکمیل بندهای مختلف خواسته شده در مراحل ثبت‌نام اهمیت دارد. مسؤولیت صحت اطلاعات وارد شده برعهده دانشجوست.
3- تلفن‌های اعلام شده در دستورالعمل ثبت‌نام برای موارد بسیار ضروری است. از تماس تلفنی برای مواردی که در اطلاعیه و دستورالعمل ثبت‌نام به آن اشاره شده و یا اطلاعات مربوطه در سایت اداره آموزش در اختیار قرار داده شده است، جداً خودداری نمایید. همچنین از تماس با سایر شماره تلفن‌های دانشگاه در رابطه با سؤالات و یا مشکلات ثبت‌نام بپرهیزید.
4- امانت اصل مدرک تحصیلی تحویل داده شده به دانشگاه (به هر منظوری) تا پایان تحصیلات امکان‌پذیر نمی باشد. توصیه می‌شود پذیرفته‌شدگان گرامی "کپی" و "کپی برابر اصل" آن را تهیه و نزد خود نگهدارند.
5- لازم به ذکر است منظور از پذیرش در "نوبت دوم"، تحصیل با پرداخت شهریه می باشد.
 
کانال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/UiAcademics می باشد. کلیه اخبار آموزشی را می توانید در این کانال مشاهده نمایید.
 
فرم های موردنیاز:
 
تاریخ:
1403/07/23
تعداد بازدید:
8049
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
moavenat-amouzeshi@dean.ui.ac.ir
تلفن دفتر معاونت: 03137932288
تلفکس: 03136688302
تلفن اداره آموزش: 2282-03137932281
تلفن اداره پذیرش: کلیک نمایید
تلفن اداره خدمات رایانه ای: 03137932290
تلفن اداره دانش آموختگان: کلیک نمایید
Powered by DorsaPortal